استفاده از تکسچر کاشی هفت رنگ در طراحی داخلی

تکسچر کاشی هفت رنگ را می توانید در پروژه های سنتی ایرانی و سبک اسلامی استفاده نمایید، از کاشی هفت رنگ معمولا در فضاهای نوستالژیک سنتی مانند هتل های سبک سنتی، رستوران های سنتی، کافی شاپ های سنتی، لوکیشن های عکاسی و .. استفاده می شود و با توجه به زیبایی ای که دارد باعث رنگ و لعاب گرفتن فضا می شود.

تکسچر_کاشی_هفت_رنگ

تکسچر کاشی هفت رنگ از مهم ترین مواردی است که هر معمار یا طراح داخلی ای باید آن را دارا باشد. متاسفانه این تکسچر ها بسیار کمیاب هستند و در محدود وبسایت هایی هم که وجود دارند با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند. گروه معماری سنتی آرچی لرن تمامی تکسچر های کاشی هفت رنگ را با تنوع طرح بسیار زیاد در وبسایت خود به صورت رایگان قرار داده است تا هموطنان و همکاران گرامی به راحتی آن ها را دانلود و در پروژه های خود استفاده نمایند.

مزیتی که گروه ما نسبت به سایر گروه ها داراست این است که هر طرح و تکسچر کاشی سنتی هفت رنگی که درون پروژه خود استفاده کردید و تایید کارفرما را گرفتید می توانید از طریق راه های ارتباطی در گروه ما سفارش دهید و در متراژ مورد نظر خود دریافت کنید. تنوع کاشی های سنتی ما بسیار بالاست حتی اگر تکسچر کاشی دیگری هم داشتید با خیال راحت در رندرتان بگذارید چرا که برای ما قابل تولید است.

تکسچر کاشی هفت رنگ

دانلود رایگان تکسچر کاشی هفت رنگ از آرچی لرن

گروه معماری سنتی آرچی لرن با بیش از 50 سال سابقه و عقبه، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کاشی سنتی و هفت رنگ در کشور است که محصولات این گروه توسط متخصصان زبده تایید شده هستند و قیمتی بسیار پایین تر از سایر فروشندگان دارند. گروه ما با قرار دادن تکسچر کاشی هفت رنگ در وبسایت خود به صورت رایگان کار طراحان را بسیار راحت کرده است و از طرفی هم با تولید کاشی ها و متریال هایی دقیقا با همان طرح های تکسچر خیال طراحان را راحت کرده است.

برای ثبت سفارش فقط کافیست عکس و یا تکسچر کاشی هفت رنگ مورد نظر را برای ما به شماره 09153069688 در یکی از پیام رسان ها ارسال نمایید تا ما کاشی سنتی هفت رنگ با طرح و رنگ و ابعاد مد نظرتان را تولید کنیم و به هر کجای ایران که هستید ارسال نماییم.

مشاوره و خرید