قیمت و خرید کاشی مدرن

کاشی مترویی

کاشی_مدرن

کاشی مترویی کاشی ای است با ابعاد مستطیل مانند 5 در 20 و 7 در 30 که برای اولین بار در کشور های اروپایی در متروها استفاده می شد و به همین دلیل در تمام دنیا این کاشی ها به این اسم معروف شدند و شناخته می شوند. این کاشی ها در طرح های ساده و مینیمال و رنگ های جذاب مانند سفید و مشکی و کله غازی تولید می شوند و در مکان هایی مانند آشپزخانه و بین کابینت ها و استخرها و حوض ها کاربرد دارند. این کاشی ها در نماهای مدرن و سنتی قابل استفاده هستند.

کاشی_مدرن_مترویی
کاشی_مدرن
کاشی_مترویی_سبز
کاشی_آبی_مترویی
کاشی_سنتی_مدرن
کاشی_مترویی_آبی
کاشی_مدرن_سبز
کاشی_مدرن_لعابی

کاشی پولکی

کاشی_پولکی

کاشی پولکی یکی از طرح های کاشی مدرن است که با مدرن شدن صنعت کاشی وارد این صنعت شد. این کاشی از طرح هلالی پولک ماهی برگرفته شده است و در رنگ های مختلفی مانند طیف های رنگ آبی، سبز ، سفید و … تولید می شود و در محیط های مختلف مانند منازل، استخر ها، حوض ها، حمام ها و سرویس های بهداشتی و حتی رستوران های دریایی و تمامی فضاهایی که قصد القای حس آب و دریا در آن ها است به کار می رود.

کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی

خرید_کاشی_شش_ضلعی

طرح های شش ضلعی و پنج ضلعی از طرح های بسیار خاص کاشی مدرن هستند که به تازگی مورد توجه قرار گرفتند. از این کاشی ها امروزه در محیط های مختلف مانند آشپزخانه  پذیرایی، بین کابینت ها، سرویس بهداشتی و حمام، حوض و استخر و … استفاده می شود. کاشی شش ضلعی در رنگ کله غازی از معروف ترین و محبوب ترین رنگ های این طرح است.

کاشی_شش_ضلعی
کاشی_لعابی_چیست
کاشی_پنج_ضلعی
خرید_کاشی_6_ضلعی
کاشی_تکرنگ

کاشی دکوراتیو

کاشی_سرامیک_دکوراتیو

کاشی های دکوراتیو کاشی هایی هستند که برای زیباسازی نماهای داخلی و خارجی استفاده می شوند و در طرح ها و رنگ های بسیار مختلف و متفاوتی استفاده می شوند. اگر قصد خرید این کاشی ها را دارید پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه کاشی دکوراتیو درون وبسایت ما مراجعه کنید و نکات قابل توجه در خرید این کاشی ها را مطالعه کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

کاشی_های_دکوراتیو
خرید_کاشی_دکوراتیو
خرید_کاشی_دکوراتیو
کاشی_دکوراتیو_سنتی
کاشی_لعاب_دار_سبز

تفاوت بین کاشی مدرن و سنتی در چیست؟

سوال اصلی تمام کسانی که قصد استفاده از خرید کاشی مدرن و یا سنتی در دکوراسیون داخلی و یا نمای خود را دارند این است که تفاوت بین کاشی مدرن و سنتی در چیست و چه فرقی دارند. به طور کلی کاشی سنتی مدرن در روش ساخت و جنس کاشی و … تفاوتی باهم ندارند.

تفاوت اصلی بین این دو کاشی در طرح، ابعاد، رنگ و نوع برش است. برای مثال کاشی های لعاب دار سنتی در طرح های اسلامی مثل کتیبه های خط و طرح های گل و مرغ در رنگ های شاد مانند سبز و آبی تولید می شوند اما کاشی های مدرن اغلب در طرح های ساده تولید می شوند.

و هیچ محدودیتی در ترکیب رنگ ندارند و هر رنگی که فکرش را بکنید می توانید در بازار پیدا کنید. یکی از تفاوت های بزرگ کاشی سنتی مدرن در نوع و شکل برش است به طوری که کاشی های قدیمی سنتی اکثرا در برش های چهارگوش و مربعی تولید می شوند اما کاشی های مدرن در هر نوع و شکل برشی مانند پولکی و پنج ضلعی و شش ضلعی و دایره ای و مترویی و … تولید و روانه بازار می شوند.

قیمت_کاشی_مدرن

عقبه کاشی مدرن در ایران

به طور کلی از زمان های قدیم کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی در جهان بوده است و کاشی کاری یکی از اصیل ترین هنر های ایران باستان بوده و جزو سنت های ما است. کاشی کاری از زمان هخامنشیان در ایران به رونق رسید و در ساخت و ساز کاخ های حاکمان هخامنشی استفاده می شد.

اما بعد ها با ظهور و ورود اسلام به ایران این صنعت در کشور ما به اوج خود رسید و با شروع ساخت و ساز مراکز اسلامی مانند مساجد، فرهنگ استفاده از کاشی در نماها بین معماران ایرانی جا افتاد. خوشبختانه این فرهنگ امروزه نیز در بین مردم و معماران بسیار جا افتاده است و بازار خرید و فروش کاشی مدرن در کشور ما بسیار داغ است و تولیدکنندگان بسیاری در شهر های مختلف کشور ما فعالیت می کنند.

از کاشی مدرن در طرح ها و رنگ های مختلف گوناگونی امروزه در هتل ها، منازل، رستوران ها، سرویس های بهداشتی، استخر ها و … استفاده می شود و یکی از محبوب ترین مصالح به شمار می آید.

خرید_کاشی_مدرن

مواد تشکیل دهنده کاشی مدرن

مواد اولیه مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت کاشی مدرن است و مهم ترین مورد در ساخت کاشی است. در این بخش چند مورد از مواد اولیه مهم در ساخت کاشی مدرن را به شما معرفی می کنیم تا کمی بیشتر با این کاشی ها و ساخت آنها آشنا شوید.
اولین مورد در ساخت کاشی مدرن خاک رس است که در بدنه کاشی استفاده می شود و استفاده از آن سبب می شود که کاشی در برابر ضربه و فشار کمی مقاوم تر باشد.

دیگر مورد مهم که هنگام خرید کاشی مدرن باید به آن توجه کرد کائولین است که به نام ترابا یا خاک چینی نیز شناخته می شود که نام آن به تپه ای در چین که این ماده از آنجا استخراج شده است برمی گردد. استفاده از این ماده باعث براق شدن و چسبندگی بیشتر لعاب به بدنه کاشی مدرن می گردد که در صنعت های مختلفی مانند ساخت لوازم آرایشی بهداشتی و تصفیه آب و فاضلاب و همچنین کاغذسازی نیز کاربرد بسیاری دارد.


مورد مهم دیگری که می خواهیم راجب آن بگوییم سیلیس است که در شکل گیری بدنه و مقاومت آن در برابر ضربه تاثیر بسیاری می گذارد. سیلیس یک ماده طبیعی و نسوز است که استفاده از آن باعث بالاتر رفتن مقاومت کاشی در برابر حرارت و نور خورشید نیز می شود.

این ماده به صورت تقریبی 50 الی 60 درصد پوسته جامد کره زمین را تشکیل می دهد و منابع بسیاری از این ماده وجود دارد. اکسید فلزات نیز از مواردی است که در ساخت لعاب کاشی تاثیر بسزایی دارد و یکی از موارد مهم در ساخت کاشی مدرن محسوب می شود.

کاشی-مدرن_سرویس_بهداشتی

روش ساخت کاشی سنتی مدرن

جالب است بدانید اصطلاحی که گاهی معماران و مشتریان عزیز برای کاشی های تولیدی ما استفاده می کنند کاشی سنتی مدرن است! شاید این اصطلاح برای شما هم عجیب به نظر برسد، اما آنقدر ها هم بی ربط نیست. به طوری که خود ما هم گاهی از واژه کاشی سنتی مدرن استفاده می کنیم در ادامه توضیح می دهم!

کاشی ها با توجه به نوع برش و شکلی و رنگ و لعابی که دارند می توانند در پروژه ها با دیزاین مدرن استفاده شوند و اتفاقا طرفداران بسیاری نیز دارند اما جالب اینجاست که روش ساخت این کاشی ها همان روش سنتی لعاب و پخت کاشی است که از گذشته های دور در ایران استفاده می شده نتیجتا طرح و رنگی مدرن را به روش سنتی تولید می کنیم که مخاطبان گاهی به آن می گویند کاشی سنتی مدرن!

روش های ساخت این کاشی ها شباهت زیادی به ریتم ساخت کاشی هفت رنگ دارد. که معمولا به دو نوع صورت می گیرد. در نوع اول کاشی هایی که طرح های تکرار شونده ندارند و طرح آنها کمی خاص است هنرمندان به صورت دستی طرح را روی کاشی وارد می کنند و سپس آن را رنگ می کنند و وارد کوره می کنند.


در روش دوم که به آن چاپی نیز می گویند برای ساخت کاشی هایی با طرح های تکرار شونده و تیراژ بالاست. البته بسیاری از عزیزان این روش را با روش Flat Bet اشتباه می گیرند و دیدگاهشان از این روش همان کاشی های بی کیفیت چاپی است اما روش هفت رنگ به صورت چاپی به گونه ای است که با توجه به طرح مد نظر مشتری یک شابلون ساخته می شود و به جای اینکه هر کاشی به صورت جداگانه با دست رنگ شود آن را با استفاده از دستگاه و شابلون به صورت خیلی منظم رنگ می کنند..

و دقیقا این کار با همان رنگ و لعاب و درجه حرارت روش دستی صورت می گیرد و تنها تفاوت این دو روش این است که روش چاپی به دلیل اینکه توسط دستگاه صورت می گیرد کمی تمیز تر و دقیق تر است و زحمت کمتری دارد و طبیعتا با توجه به این دلایل قیمت پایین ترین نیز نسبت به کاشی های دست ساز دارد.

کاشی_مدرن_سنتی

طرح های کاشی مدرن

کاشی مدرن نیز همانند کاشی های سنتی هیچ محدودیتی در طرح ندارد به طوری که اگر شما فقط یک عکس از طرح مد نظر خود را داشته باشید و به تولید کننده مراجعه کنید می توانید کاشی با طرح و رنگ خاص خود را با تیراژ مد نظر دریافت کنید، دقت داشته باشید با توجه به زمان بری هر طرح قیمت کاشی مدرن را می توان محاسبه کرد. این کاشی ها بر خلاف کاشی های لعابی سنتی اغلب در طرح های ساده و مینیمال تولید می شود.

و محبوب ترین طرح های آن همان طرح های ساده هستند اما بعضی از طرح ها نیز با وجود اینکه کمی شلوغ هستند بسیار محبوب و معروف اند و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مراکشی و اسپانیایی از طرح های شلوغ و بسیار محبوبی هستند که در بازار کشور ما به صورت عمده به فروش می رسند.

کاشی_مدرن_بین_کابینتی

رنگ های کاشی مدرن

کاشی مدرن بر خلاف کاشی های سنتی که اغلب در طیف رنگ های آبی و سبز تولید می شوند، هیچ محدودیتی در رنگ ندارند و در رنگ های مختلفی مثل قرمز و قهوه ای و حتی مشکی در بازار موجود هستند. با توجه به اینکه هر رنگ روانشناسی خاص خود را دارد و برای هر مکان باید رنگ مناسب آن فضا انتخاب شود. در هنگام خرید کاشی مدرن به رنگ بندی آن توجه داشته باشید.

برای مثال در فضایی همانند بیمارستان ها از رنگ هایی مثل سفید و سبز و آبی که خاصیت درمانی دارند و باعث نشاط محیطی می شوند استفاده می شود. در مکان های رسمی و اداری از رنگ های قهوه ای سوخته و مشکی و حتی سبز کله غازی استفاده می شود که باعث ایجاد حس امنیت در فرد می شود.

رنگ کاشی مدرن موردی بی انتهاست و این کاشی ها در هر رنگی که شما بخواهید قابل تولید است اما باید رنگی انتخاب کنید که با تم رنگی فضای شما هماهنگ باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید کاشی مدرن حتما با متخصصان این زمینه در مورد رنگ و طرح صحبت کنید و با مشورت و راهنمایی آنها کاشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کاشی_سنتی_مدرن

مزایا و معایب خرید کاشی مدرن

همانند سایر مصالح ساختمانی کاشی مدرن نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این بخش به صورت کامل به مقایسه آنها می پردازیم. مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت از بزرگترین مزایای این کاشی هاست که سبب شده در مکان هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی و حوض و استخر مورد استفاده قرار بگیرد.

مقاومت در برابر حرارت دیگر قابلیت بسیار مفید این کاشی ها و یکی از دلایل محبوبیت آن ها در بین مردم است. همچنین این کاشی ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار نیز دارند و برای مکان هایی مانند آشپزخانه که امکان برخورد اجسام نوک تیز مانند چنگال در آن زیاد است مناسب هستند و مورد استفاده قرار می گیرند.

از معایب این کاشی ها نیز می توان به قیمت بالاتر آنها نسبت به سایر مصالح اشاره کرد که البته قیمت کاشی مدرن به عواملی نسبت به انتخاب شما بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. بزرگترین عیب این کاشی ها نصب سخت و دشوار آنهاست که حتما باید توسط متخصصان نصب شود تا آسیبی به آنها وارد نشود و همچنین اگر نصب تمیز باشد باعث می شود کاشی ها زیباتر در نما دیده شوند.

قابلیت تمیز شوندگی پایین کاشی مدرن از دیگر معایبی است که می توان در مورد این کاشی ها به آن اشاره کرد و اگر به دنبال متریالی مناسب برای محیط هایی که باید دائما تمیز شوند هستید پیشنهاد می کنیم از سرامیک استفاده کنید زیرا به دلیل قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالایی که دارند در مکان های بهداشتی پرکاربردتر هستند.

کاشی_مدرن_آشپزخانه

استعلام قیمت کاشی مدرن

قیمت کاشی مدرن به عواملی مانند ابعاد و طرح و نوع برش و … بستگی دارد و به میزان تغییر این عوامل قیمت نیز متفاوت است و به انتخاب شما بستگی دارد به طوری که یک کاشی با ابعاد 5 در 5 و یک کاشی با ابعاد 30 در 30 می تواند در هر متر بیش از 1 میلیون تومان فرق قیمت داشته باشد و بر خلاف تصور شما، کاشی با ابعاد کوچکتر گران تر از کاشی با ابعاد بزرگ تر است.

به همین دلایل امکان گذاشتن یک قیمت واحد در این بخش وجود ندارد و شما اگر قصد استعلام قیمت کاشی مدرن را دارید می توانید از طریق شماره تلفن درج شده در قسمت پایین وبسایت با کارشناسان ما در تماس باشید و از قیمت کاشی با توجه به خواسته های خود آگاه شوید و یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در واتس اپ کنار صفحه کلیک کنید و مستقیم وارد صفحه چت با ما در واتس اپ شوید.

کاشی_مدرن_حمام

خرید کاشی مدرن

مسئله خرید کاشی مدرن همیشه یک مسئله بزرگ برای مشتریان بوده است و همه در اینکه چه کاشی ای را از کجا خریداری کنند ابهام دارند و دنبال مرجعی هستند که بهترین کیفیت را در کنار نازل ترین قیمت قرار دهد. چند نکته در خرید کاشی مدرن وجود دارد که اگر به آنها دقت کنید مطمئن باشید که خرید خوبی را انجام خواهید داد.

نکته اول اینکه سعی کنید حتما خرید خود را از تولید کننده این محصولات انجام دهید نه از فروشندگان و واسط ها، این کار باعث می شود دست دلالان و واسطه ها از خرید شما کوتاه شود و قیمت کاشی مدرن برای شما بسیار پایین تر بیفتد.

نکته مهم بعدی این است که سعی کنید خرید کاشی مدرن خود را از تولید کنندگانی در شهر های مشهد و یا یزد انجام دهید.به دلیل وجود منابع بسیار زیاد و قیمت پایین مصالح در این شهر ها قیمت کاشی مدرن نیز بسیار پایین تر از شهر های تهران و اصفهان و شیراز است و حتی در بعضی مواقع به نصف قیمت نیز می رسد.

گروه معماری آرچی لرن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی مدرن در ایران است که از حدود 50 سال پیش تا به الآن همچنان اصالت خود را حفظ کرده است و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین تر از اکثر فروشندگان کشور تولید می کند و به تمام نقاط ایران وجهان نیز ارسال می کند. برای ثبت سفارش از طریق گروه آرچی لرن می توانید به آسانی با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا طرح مد نظر خود را در یکی از پیام رسان ها برای ما ارسال کنید.

مشاوره و خرید