قیمت و خرید کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی 1403

قیمت و خرید کاشی شش ضلعی

قیمت کاشی پنج ضلعی

خرید_کاشی_شش_ضلعی
کاشی_لعابی_چیست
خرید_کاشی_6_ضلعی
کاشی_پنج_ضلعی
کاشی_تکرنگ
کاشی_شش_ضلعی

کاشی شش ضلعی ( 6 ضلعی )

کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی در دسته بندی انواع مدل های کاشی مدرن قرار می گیرند. کاشی ها به دسته های زیادی مانند مدرن و سنتی، دست ساز و ماشینی، طرح دار و ساده و … تقسیم می شوند. این کاشی ها سبک مدرن دارند که در این صفحه به بررسی جزئیات آن مانند: رنگ و طرح، قیمت و خرید کاشی شش ضلعی، مزایا و معایب و … خواهیم پرداخت.

با مدرن شدن زندگی و عوض شدن فرهنگ مردم، بسیاری از صنعت ها نیز به روز شدند و تغییر کردند که تولیدات کاشی نیز یکی از آنهاست. کاشی 6 ضلعی از طرح هایی است که با مدرن شدن این صنعت، وارد طراحی ها شد و در گذشته از این طرح استفاده چندانی نمی شد اما امروزه از کاشی هایی با طرح 6 ضلعی در مکان های مختلف مانند آشپزخانه و پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی، فضای داخلی رستوران های مدرن، استخر ها و حوض ها، آتلیه های عکاسی و حتی نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می شود.

با توجه به محبوبیتی که امروزه این کاشی ها در بین مردم دارند بازار خرید و فروش کاشی شش ضلعی بسیار داغ است و کارخانه های زیادی در ایران دست به تولیدات این مدل کاشی خاص زده اند و حتی به مرحله صادرات این کاشی نیز رسیده اند.

کاشی_شش_ضلعی

خرید کاشی شش ضلعی مناسب کجاست؟

خرید کاشی شش ضلعی با توجه به زیبایی ای که دارد در اولین مرحله در نماهای مدرن به شدت استفاده می شود و باعث زیبایی بیش از حد نما می شود. این کاشی با هر رنگی که شما در بخواهید در بازار موجود هستند. علاوه بر طرح و رنگ، این کاشی ویژگی های دیگری نیز دارد که باعث می شود در تمامی محیط ها کاربرد داشته باشد. برای مثال کاشی 6 ضلعی کوچک را اگر در کف استخر استفاده نمایید با توجه به شیارهایی که در بین هر کاشی می افتد باعث زیبایی فوق العاده و همچنین جلوگیری از سرخوردن افراد در استخر می شود.

خاص بودن طرح این کاشی ها باعث شده فقط افرادی که خاص پسند هستند از این کاشی ها استفاده کنند. کاشی شش ضلعی کف یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که در آشپزخانه و پذیرایی بسیار کاربرد دارد البته که برای کف، سرامیک به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و فشار دارد متریالی مناسب تر است.

از دیگر مزایای بسیار جذاب این کاشی ها مقاومت در برابر حرارت و نور خورشید است و اگر قصد استفاده از آنها در محیط های خارجی و فضای باز را دارید خیالتان راحت باشد که در اثر تابش نور خورشید هیچ تغییری در سطح لعابی این کاشی ها ایجاد نخواهد شد. به دلیل وجود طرح های سنتی و مدرن و همچنین طیف های رنگی فراوان این کاشی ها در هر مکانی با هر نوع کاربری ای می توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

کاشی_6_ضلعی

رنگ های کاشی 6 ضلعی

همانطور که قبل تر گفتیم خرید کاشی شش ضلعی در رنگ های نامحدودی امکان پذیر است که از هر کدام می توانید در فضاهای خاصی استفاده نمایید. در این بخش قصد داریم چند مورد از محبوب ترین رنگ های این کاشی را برای شما نام ببریم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین موردی که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، شش ضلعی مشکی است که در فضاهای مدرن به شدت استفاده می شود. رنگ مشکی پر طرفدارترین رنگ در بین سلیقه های امروزی است و قابلیت ست شدن با تمامی رنگ ها را داراست. پیشنهاد می کنیم از کاشی 6 ضلعی مشکی رنگ در کنار رنگ های خنثی روشن مانند سفید و خاکستری و کرمی استفاده کنید زیرا باعث زیبایی بسیار زیاد محیط شما خواهد شد.

خرید_کاشی_6_ضلعی

آبی یکی دیگر از رنگ های زیبا و محبوب در خرید کاشی شش ضلعی است که در طیف های مختلفی تولید می شود که از معروف ترین آن ها فیروزه ای است. رنگ آبی خاصیت های روانشناسی بسیاری دارد و استفاده از آن در محیط منزل بسیار خلاقانه است و باعث نشاط و شادی و صمیمیت بین اعضای خانواده می شود.

شش ضلعی آبی را نیز می توانید در کنار رنگ های خنثی مانند سفید و کرمی و رنگ های گرم مانند صورتی و نارنجی و قهوه ای استفاده نمایید. ترکیب کاشی 6 ضلعی در رنگ آبی با چوب همیشه یکی از محبوب ترین ترکیب ها بوده است که با ایجاد حس سرمای کاشی و گرمای چوب در فرد، باعث ایجاد هارمونی ای زیبا می شود و استفاده از این ترکیب به خصوص در آشپزخانه به شدت توصیه می شود.

دیگر رنگ محبوب و معروف این کاشی ها که به احتمال خیلی زیاد آن را مشاهده کرده اید رنگ طوسی یا خاکستری است. رنگ طوسی یکی از زیباترین رنگ های خنثی است که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد فضایی مدرن و کلاسیک می شود.

اگر فضای کوچکی دارید و نورگیر مناسب در آن فضا ندارید استفاده از کاشی شش ضلعی طوسی باعث بازتاب نور بسیار بالا در فضای شما می شود و فضای شما را روشن تر، بزرگ تر و دلباز تر نمایش می دهد. به جرات می توان گفت: که از 6 ضلعی طوسی در کنار هر طیف رنگی ای که استفاده کنید نتیجه بسیار عالی و زیبا خواهد بود.

قیمت_کاشی_شش_ضلعی

تفاوت خرید کاشی شش ضلعی و سایر کاشی های مدرن ؟

همانطور که گفتیم کاشی شش ضلعی یکی از مدل های کاشی مدرن است. بر خلاف تصور بسیاری از عزیزان، این کاشی ها با سایر کاشی ها هیچ تفاوتی ندارند و در زمان ساخت این کاشی ها، از همان بدنه و همان لعاب و همان درجه حرارت سایر کاشی ها استفاده می شود. تنها تفاوت این کاشی ها در نوع برش آن هاست. کاشی 6 ضلعی به دلیل نوع برش خاص آن معروف است و این نوع برش با دستگاهی با نام واترجت که کارکرد آن با استفاده از فشار آب است صورت می گیرد.

کاشی_شش_ضلعی_سبز

کاشی پنج ضلعی چیست؟

همانطور که در بخش های اول صفحه توضیح دادیم کاشی مدرن در اشکال و طرح های مختلف و متفاوتی تولید می شود. کاشی پنج ضلعی نیز یکی از طرح های کاشی مدرن است که به صورت پنج ضلعی برش خورده است و تنها تفاوت آن با کاشی شش ضلعی همین یک ضلع است. این کاشی در طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی در گروه ما تولید می شود و خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.

از آنجایی که کاشی 5 ضلعی یکی از خاص ترین و کمیاب ترین طرح های کاشی است و کمتر تولید کننده ای دست به تولید این کاشی می زند این مژده را به شما می دهیم که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان این کاشی را یافته اید! اگر به دنبال خرید کاشی پنج ضلعی هستید و به این صفحه هدایت شده اید می توانید با شماره تلفن درج شده در قسمت پایین وبسایت تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

و یا اگر طرح خاصی مد نظر دارید و نمونه آن را در بین طرح های ما و طرح های سایر تولیدکنندگان یافت نکردید می توانید عکس یا تکسچر طرح خود را در یکی از پیام رسان ها برای ما ارسال کنید و درخواست تولید آن طرح را در رنگ و ابعاد مد نظر خود از ما داشته باشید.

کاشی_پنج_ضلعی

تفاوت خرید کاشی پنج ضلعی و شش ضلعی

کاملا مشخص است که کاشی 5 ضلعی یک ضلع از شش ضلعی کمتر دارد! جمع زوایای داخلی کاشی 6 ضلعی 720 درجه است حال آنکه مجموع زوایای داخلی پنج ضلعی 540 درجه است. در اجرای کاشی کاری هم چالش خاصی ندارد، کافیست یک قسمت از کاشی ها، اصطلاحا روی زمین پهن شوند و سپس روی دیوار نصب شود و نصب کاشی پنج ضلعی نیاز به دقت بیشتری نسبت به 6 ضلعی دارد.

مزایا و معایب خرید کاشی 6 ضلعی

6 ضلعی علاوه بر طرح و نقش و رنگ جذابی که دارد و باعث زیبایی محیط می شود، ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد که در این بخش به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.  یکی از مهمترین ویژگی های مثبت و مزایای این کاشی مقاومت بالای بدنه در برابر آب و رطوبت است که این کاشی را برای استفاده در آشپزخانه و بین کابینت ها مناسب کرده است. مورد دیگر سطح کیفیت لعابی بالای این کاشی است که باعث بهداشتی شدن محیط می شود و به شما این اجازه را می دهد که دائما سطح این کاشی را با استفاده از شوینده های بهداشتی تمیز کنید و هیچ آسیبی به کاشی وارد نخواهد شد.

تولید_کاشی_شش_ضلعی

کاشی های چند ضلعی علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارد طبیعتا معایبی نیز دارد. همانطور که گفتیم برش دادن به شکل شش ضلعی با دستگاهی با نام واترجت انجام می شود که باعث برش تمیز و زیبای کاشی می شود منتها مسئله مهم در این قسمت، قیمت بالای این دستگاه است که باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان کشور ما توان خریداری این دستگاه را نداشته باشند و تنها تولیدکنندگان کمی در بعضی از شهر های ایران توان تولید کاشی با طرح های خاص مانند شش ضلعی و پولکی را دارند به همین دلیل قیمت کاشی شش ضلعی کمی بالاتر از سایر مدل های کاشی مدرن است و کمی هم کمیاب است.

دیگر ایراد این کاشی ها که از معایب کلی کاشی ها محسوب می شود مقاومت پایین در برابر فشار و ضربه است و برای استفاده در قسمت های کف که رفت و آمد روی آن زیاد است مناسب نیست. برای استفاده در کف بهتر است از سرامیک استفاده کنید و یا اگر قصد استفاده از کاشی در کف را دارید حتما از نوع پرسلانی استفاده کنید. از کاشی های با بدنه بهداشتی و یا سنتی بهتر است در دیوار ها و بدنه استفاده کنید.

فروش_کاشی_شش_ضلعی

خرید و قیمت کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی

قیمت کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی همانطور که گفتیم به دلیل کمی کمیاب بودن و خاص بودن آنها در شهر هایی مانند تهران و اصفهان بسیار بالاست. پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید کاشی 6 ضلعی از تولیدکنندگان و فروشندگانی در شهر هایی مانند مشهد که منابع در آن بسیار زیاد است و قیمت مصالح بسیار پایین است باشید. قیمت کاشی پنج ضلعی و شش ضلعی در شهری مانند مشهد گاهی اوقات به نصف قیمت تهران نیز می رسد و اختلاف قیمت بسیاری در این دو شهر وجود دارد.

خوشبختانه با به روز شدن زندگی ها، خرید و فروش نیز امروزه به صورت آنلاین انجام میگیرد و دیگر نیاز نیست برای خرید کالای مرغوب و با کیفیت حتما به شهری که مهد تولید آن محصول است سفر کنید و کلی وقت از دست دهید. برای خرید کاشی شش ضلعی و پنج ضلعی نیز نیاز نیست که حتما به مشهد بروید و فقط کافی است تولیدکنندگان بزرگ این شهر را با جستجو در گوگل پیدا کنید و با آن ها تماس بگیرید!

خرید_کاشی_شش_ضلعی

گروه کارخانجات آرچی لرن یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی های مدرن در اشکال خاص مانند شش ضلعی و پنج ضلعی و پولکی و مترویی و … است که بیش از 5 دهه است که در این زمینه فعالیت می کند و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین به مشتریان ارائه می دهد. برای ثبت سفارش و خرید کاشی شش ضلعی از این گروه فقط کافی است با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و یا طرح مد نظر خود را به همین شماره در یکی از پیام رسان ها برای ما ارسال نمایید.

مشاوره و خرید