قیمت و خرید کاشی حمام دستشویی 1403

قیمت و خرید کاشی حمام دستشویی

قیمت کاشی حمام سنتی

کاشی_حمام_دستشویی
کاشی_شش_ضلعی_سبز
کاشی_مشکی_ساده
قیمت_کاشی_مراکشی
کاشی_فانتزی_مدرن
کاشی_دکوراتیو_بین_کابینتی

کاشی حمام دستشویی

خرید کاشی حمام دستشویی از مهم ترین و با اهمیت ترین ساخت و دیزاین یک خانه است. حمام همواره یکی از قسمت های مهم خانه است و زیبایی آن بسیار اهمیت دارد. بسیاری از عزیزان فکر می کنند به دلیل نداشتن امکانات و وسایل لوکس نمی توانند یک حمام لاکچری داشته باشند، باید گفت که برای داشتن یک حمام زیبا نیازی به وسایل لوکس نیست، شما با خرید کاشی حمام دستشویی مناسب و خوش رنگ می توانید محیطی لوکس و زیبا و یا سنتی و نوستالژیک در حمام خود بسازید.

علاوه بر زیبایی با توجه به اینکه حمام دائما در معرض آب و رطوبت است باید از متریالی در آن استفاده کنیم که در برابر آب مقاوم باشد و به مرور زمان خراب نشود. در این مقاله قصد داریم ویژگی های کاشی و سرامیک حمام را برای شما عزیزان شرح دهیم و در آخر صفحه نحوه استعلام خرید و قیمت کاشی حمام دستشویی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

کاشی_حمام_دستشویی

نکته های مهمی که در خرید کاشی حمام باید به آنها توجه کرد

همانطور که در قسمت قبلی گفتم کاشی های حمام باید در برابر آب و رطروبت مقاوم باشد و باید به این نکته در زمان خرید کاشی حمام سنتی توجه ویژه ای کنید. کاشی های تولید شده با بدنه های بهداشتی که برای مکان های بهداشتی و در معرض آب تولید می شوند بسیار برای حمام مناسب هستند. کاشی های پرسلانی نیز با توجه به قطر بدنه بالایی که دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کاشی حمام دستشویی هستند.

یکی از مسائلی که بر قیمت کاشی حمام تاثیر گذار است ضد آب بودن آن است. اگر خواستید ضد آب بودن بیسکوئیت و یا همان بدنه کاشی را بسنجید، روی سطح پشتی کاشی یعنی همان جایی که لعاب ندارد و به رنگ خاک است کمی آب بریزید. اگر آب به داخل نفوذ کرد و رنگ بدنه پررنگ تر شد یعنی کاشی بدنه ضد آب ندارد و اگر آب به داخل نفوذ نکرد و رنگ بدنه تغییری نکرد به معنی ضد آب بودن بدنه کاشی است.

قیمت_کاشی_مترویی

خرید کاشی حمام و دستشویی با طرح و رنگ مختلف

کاشی حمام دستشویی از دیرباز از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی بوده است و سالیان بسیاری است که در ایران از کاشی برای زیباسازی حمام ها استفاده می شود. قیمت کاشی حمام سنتی و مدرن تنوع بسیاری دارد. به نسبت نوع کاربری فضایی که دارد می توانید از طرح های سنتی زیبا مانند مراکشی و گل و مرغ و … و از طرح های مدرن شیک مانند مترویی و پولکی و شش ضلعی و … در حمام خود استفاده کنید.

خرید کاشی حمام دستشویی پولکی بسیار محبوب و پر طرفدار است. که خیلی از افراد این طرح را برای حمام خود انتخاب می کنند زیرا طرحی مربوط به آب و دریاست و استفاده از آن در حمام باعث القای حس زیبای دریا به فرد می شود. معمولا از این کاشی در رنگ آبی استفاده زیادی می شود و به غیر از حمام در محیط های استخر، رستوران های دریایی و … نیر به کار می رود.

کاشی های حمام همچنین در رنگ های بسیار جذابی نیز در بازار موجود است که در گذشته از این کاشی در حمام بیشتر در رنگ های شاد مانند آبی و سبز استفاده می شد. اما امروزه با مدرن شدن فرهنگ و سلیقه مردم رنگ های خنثی زیبایی نیز وارد صنعت دکوراسیون شده و استفاده بسیاری می شود. خرید کاشی حمام و دستشویی در رنگ های مشکی، طوسی، سفید و …. از محبوب ترین رنگ های این کاشی است.

خرید_کاشی_حمام

کاشی حمام سنتی

حمام سنتی ایرانی از گذشته های دور جزء بناهای مهم در معماری اصیل ایرانی بوده است. که در رتبه بندی به لحاظ اهمیت و زیبایی، بعد از مسجد و مدرسه قرار می گرفت و معمولا در نزدیکی همین مکان ها احداث می شد. تاثیر گذار ترین عنصر زیبایی حمام ها، کاشی سنتی هفت رنگ و معرق بوده است. با تغییر سبک زندگی ها حمام ها وارد منازل عموم مردم شد ولی فقط اعیان می توانستند از کاشی حمام سنتی پر زرق و برق استفاده کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تولید مصالح مختلف همه چیز به سادگی در دسترس است. یکی از پر طرفدارترین متریال ها، خرید کاشی حمام سنتی ایرانی است که در تم ها و رنگ ها و طرح های متفاوت قابل عرضه است.

کاشی_حمام_سنتی

نحوه نصب کاشی حمام دستشویی

نصب کاشی حمام و دستشویی یکی از موارد بسیار مهم در حمام و زیباسازی آن است. حتما نصب کردن کاشی های حمام و دستشویی خود را به یک متخصص و نصاب حرفه ای بسپارید زیرا اگر کاشی به خوبی نصب نشود باعث بدفرم شد فضا می شود و از طرف دیگر اگر کاشی های حمام به خوبی نصب شود باعث زیبایی بیش از حد فضا می شود.

علاوه بر نصب درست کاشی باید حتما به این مورد توجه داشته باشید که اگر از چسب در نصب کردن استفاده می کنید حتما چسب ضدآب باشد تا در اثر برخورد آب به آن باز نشود. با رعایت همه این مسائل قیمت کاشی حمام در نصب کمی بالاتر می رود ولی واقعا می ارزد به کمی هزینه بیشتر کردن.

خرید_کاشی_حمام

سرامیک یا کاشی، کدام گزینه برای حمام بهتر است؟

همیشه اینکه سرامیک حمام بگیریم یا خرید کاشی حمام داشته باشیم مسئله بزرگی برای مردم ما بوده است و نمی دانستند از کدام متریال در حمام خود استفاده کنند. هر کدام از این مصالح برای حمام مناسب اند منتها سرامیک یک ویژگی بزرگ دارد که آن هم مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه است و این ویژگی باعث شده سرامیک برای کف مکانی مثل حمام که احتمال افتادن اشیاء است مناسب تر باشد.

پس در کف می توانید از سرامیک حمام استفاده کنید که محکم تر است و به هیچ وجه نمی شکند و در دیواره ها و سقف حمام خود نیز می توانید از کاشی حمام دستشویی استفاده کنید که زیبا تر است. پیشنهاد می کنیم از سه رنگ در حمام خود استفاده کنید، یک رنگ برای کف، یک رنگ برای دیوارها و یک رنگ نیز برای سقف.

قیمت_کاشی_حمام

قیمت کاشی حمام دستشویی

قیمت کاشی حمام و دستشویی نیز مانند سایر کاشی ها به طرح و جنس بدنه و ابعاد بستگی دارد. طرح های مانند پولکی که تولید کردن آنها کمی سخت تر است و هر تولیدکننده ای در کشور ما توان تولید آن را ندارد کمی قیمتش بیشتر است. قیمت کاشی های حمام دستشویی همانطور که گفتیم به جنس بدنه آن نیز بستگی دارد و هرچه بدنه با کیفیت تر باشد طبیعتا قیمت نیز بالاتر است.

از مهم ترین موارد تاثیرگذار بر قیمت کاشی حمام دستشویی، ابعاد آن است که برعکس تصور عزیزان، هر چه ابعاد کاشی کوچکتر باشد فرایند تولید سخت تر و قیمت بالاتر است و هر چه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت نیز نسبتا پایین تر است. برای استعلام قیمت کاشی حمام و دستشویی می توانید با شماره های درج شده در پایین وبسایت ما تماس حاصل نمایید.

کاشی_های_حمام

خرید کاشی حمام و دستشویی

خرید کاشی حمام دستشویی مهم ترین نکته است که باید به آن دقت کنید و حتما از فروشنده و یا تولیدکننده ای خریداری نمایید که قابل اعتماد باشد و از سطح کیفیت محصولات آن مطمئن باشید. گروه کارخانجات آرچی لرن یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع کاشی و سرامیک مخصوصا کاشی های حمام دستشویی در ایران است که محصولات آن توسط متخصصان تایید شده است و قیمتی تقریبا نصف قیمت سایر فروشندگان دارد. برای ثبت سفارش و خرید کاشی حمام و دستشویی از این گروه می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا طرح مد نظر خود را به همین شماره در یکی از پیام رسان ها ارسال نمایید.

مشاوره و خرید