انواع تکسچر کاشی مسجد

همانطور که خود کاشی مسجد در دو نوع تکرار شونده و طرح های کتیبه های خط وجود دارد، تکسچر کاشی مسجد نیز همانطور است و  در دو نوع تکرار شونده و طرح های بی تکرار موجود است که هر کدام برای بخش خاص خود قابل استفاده است. تکسچر کاشی مسجد با طرح های تکرار شونده مانند همان تکسچر های دیگر است.

و استفاده از آن در هر طراحی ای مشکلی ایجاد نمی کند اما تکسچر کاشی سنتی مسجد با طرح های کتیبه های خط مانند آیات قرآنی و احادیث و … فرق می کند. اگر می خواهید از تکسچر های کاشی مسجد با طرح آیات قرآنی استفاده کنید باید تکسچری هم اندازه با قسمت طراحی شده خود بیابید تا طرح در طراحی شما تکرار نشود و به درستی بنشیند.

تکسچر_کاشی_مسجد

تکسچر کاشی مسجد را رایگان دانلود کنید

گروه آرچی لرن بیش از 50 سال است که در حوزه تولیدات کاشی سنتی و مسجد فعالیت می کند و یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین تولیدکننده ها در ایران است که محصولات این گروه توسط متخصصان زبده تایید شده هستند و قیمتی بسیار مناسب دارند. گروه ما سعی کرده با قرار دادن انواع تکسچر ها به خصوص تکسچر کاشی مسجد، کار شما عزیزان طراح و معماران را راحت کند و اتلاف وقت برای پیدا کردن طرح های کمیاب را از بین ببرد.

تکسچر_کاشی_مسجد

مزیتی که گروه ما نسبت به سایر وبسایت های دیگر دارد این است که تمامی تکسچر کاشی مسجد و سایر تکسچر ها در گروه ما قابل تولید هستند و فقط کافیست طرح و یا رندر را به ما بدهید و با متراژ مورد نظرتان متریال سنتی تحویل بگیرید پس خیالتان از استفاده از تکسچر ها راحت باشد. برای ثبت سفارش فقط کافیست عکس و یا تکسچر کاشی مسجد مورد نظر را برای ما به شماره 09153069688 در یکی از پیام رسان ها ارسال نمایید تا ما کاشی سنتی مسجد با طرح و رنگ و ابعاد مد نظرتان را تولید کنیم و به هر کجای ایران که هستید ارسال نماییم.

مشاوره و خرید