تکسچر کاشی مراکشی

تکسچر کاشی مراکشی یکی از انواع تکسچر کاشی سنتی است که یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه طراحان به دنبال آن هستند که متاسفانه وبسایت های خیلی کمی این تکسچرها را دارند و در وبسایت هایی هم که موجود هست قیمتی بسیار نامعقول و بالا دارد. کاشی مراکشی با جا باز کردن دیزاین های سنتی و نوستالژیک در بین مردم، بسیار محبوب و معروف شدند و امروزه در محیط ها و مکان های مختلف مانند رستوران و کافی شاپ و … از این متریال های زیبا استفاده می شود.

تکسچر_کاشی_مراکشی

استفاده از تکسچر کاشی مراکشی درطراحی

همانطور که گفتیم از دیزاین مراکشی در انواع فضاها می توانید استفاده کنید و این بدین معنی است که تکسچر کاشی مراکشی در طراحی شما بسیار مهم است. در فضاهای داخلی می توانید از متریال های مراکشی مانند کاشی سرامیک مراکشی و موزاییک مراکشی و … در کف و دیواره ها استفاده کنید و از نتیجه کار خود لذت ببرید.

دانلود_تکسچر_کاشی_مراکشی

دانلود تکسچر کاشی مراکشی از آرچی لرن

حتما تا به اینجا که وارد وبسایت ما شده اید در وبسایت های زیادی به دنبال تکسچر کاشی مراکشی گشته اید و از آنها طرح هایی را دانلود کرده اید. اما تفاوتی که وبسایت ما با سایر وبسایت ها دارد این است که ما تکسچر و متریال کاشی مراکشی که داخل وبسایت قرار داده ایم را تولید می کنیم و بیش از 50 سال است که در حوزه تولید کاشی مراکشی فعالیت می کنیم.

تمامی تکسچر های کاشی مراکشی در وبسایت ما به صورت رایگان قرار داده شده اند تا دست طراحان عزیز برای استفاده از نقوش مراکشی در دکوراسیون های داخلی و خارجی بسیار باز باشد. اگر از هر تکسچری در پروژه خود استفاده کرده اید ، چه تکسچر های وبسایت ما یا وبسایت های دیگر و در حال حاضر به دنبال آن متریال هستید که در طراحی استفاده کردید به راحتی می توانید با تماس با شماره تلفن 09153069688 سفارش خود را ثبت کنید، هر طرحی که درون اینترنت دیده باشید و عکسی از آن داشته باشید و یا تکسچر آن را داشته باشید در مجموعه آرچی لرن قابل تولید است.

مشاوره و خرید