خرید کاشی سنتی در کرج 1402 (کاشی سنتی کرج آرچی لرن)

5/5 - (14 امتیاز)

خرید کاشی سنتی در کرج

در سالهای گذشته کارفرمایان و معماران برای خرید کاشی سنتی در کرج دسترسی کمی داشتند. اما امروز به لطف اینترنت و فضای خرید اینترنتی این موضوع نه تنها حل شده است، بلکه حق انتخاب را به معماران داده است که بهترین تولید کنندگان را چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت برای خرید کاشی سنتی در کرج انتخاب کنند. گروه کارخانجات کاشی ایرانی سنتی آرچی لرن در این مطلب قصد داریم به بررسی عواملی بپردازیم که باعث شده کرج یکی از مصرف کنندگان اصلی کاشی سنتی در ایران باشد. و راهنمای خرید مطمئن معماران باشد.

خرید_کاشی_سنتی_در_کرج

چرا خرید کاشی سنتی کرج بالاست

کرج مرکز استان البرز و چهارمین شهر بزرگ ایران پس از تهران، مشهد و اصفهان است. کلانشهر کرج بسیار مهاجر پذیر است و به همین علت به آن لقب ایران کوچک را داده اند. نزدیکی به پایتخت، موقعیت اقتصادی و فرهنگی، داشتن شهرک های صنعتی بسیار، رونق صنعت ساختمان را به همراه داشته است. کلانشهر کرج به نسبت دیگر شهرهای ایران جوان تر است و سبک معماری به روزی دارد و از طرفی در معماری ایرانی پیشینه با شکوهی دارد.

خرید_کاشی-سنتی_کرج

تاریخچه کاشی سنتی در کرج

بدون شک کاشی سنتی در کرج ید طولایی دارد. کرج در گذشته تمدن پیشرفته ای داشته، آثار به جامانده از معماری هخامنشی و ساسانی نشان ازین واقعیت دارد. تپه های یقه، آلارد، دشت بهشت، مراد، حیدر آباد به قبل از اسلام برمی گردد و قلعه دزدبند اثری ساسانی است. قلعه دختر کلارک به دوران سلجوقی و ایلخانی بر می گردد و پل دختر هم که در دوران صفوی احداث گشت بر پایه پلی قدیمی از دوره سلجوقی بنا شده است.

کاروانسراهای شاه عباسی و ینگه امام هم با معماری صفوی کار شده است. حمام بیلقان و حیدر آباد هم در دوران قاجار احداث شده است. کاخ مروارید و کاخ رضا شاهی هم مربوط به دوران پهلوی است. اینها همه نشان از شکوه معماری منطقه در دوران های مختلف دارد.

کاشی_سنتی_کرج

تنوع طرح کاشی سنتی در کرج

کرج شهری به شدت مهاجر پذیر است و طبیعتا سلیقه تمام هموطنانمان عزیزمان را می توان در سفارشات دید. تجربه دهها سال تولید و نگاهی به لیست خرید کاشی سنتی در کرج به ما نشان داده است که به صورت کلی سه دسته بندی داریم البته که این موارد هر کدام زیر دسته های خود را دارد.

خرید کاشی سنتی در کرج (مدرن)

قبلا هم اشاره کرده بودیم که کرج جوانترین بزرگ شهر ایران است. رشد سالانه جمعیت این شهر 4/7 درصد است. با توجه به نگاه نو و مدرن معماران این شهر گرایش استفاده از کاشی با سبک های خاص مثل مراکشی، اسپانیایی و پرتغالی زیاد است. ما در مجموعه کاشی سنتی آرچی لرن در ابعاد، طرح و رنگ بندی هیچ محدودیتی نداریم و این مهم باعث شده یکی از مهمترین مخاطبان خرید کاشی سنتی شهر کرج باشد که معمولا طرح های جذابی را هم سفارش می دهند.

فروش_کاشی_سنتی_در_کرج

خرید کاشی سنتی در کرج (ایرانی)

همانطور که طرح های مراکشی بیشتر در کافی شاپ ها و رستوران های سبک مدیترانه ای کار می شود. در رستوران های سنتی از کاشی های ایرانی سنتی برای کف و دیوارها استفاده می شود.

خرید کاشی سنتی کرج (مذهبی)

بخش عمده ای از معماری ایرانی را می توان در مساجد دید. و در این میان کاشی های هفت رنگ و کتیبه های خط جز جدایی ناپذیر تزیینات مسجد هستند. کاشی مسجد بخش عمده ای از خرید کاشی سنتی در کرج را شامل می شود.

کاشی_سنتی_در_کرج

مشاوره خرید کاشی سنتی کرج

همانطور که در بالا اشاره کردیم کاشی های سنتی حداقل سه دسته اصلی و تعداد زیادی زیر دسته را شامل می شود. نتیجتا هر فضایی کاشی مخصوص به خود را دارد. به زبان ساده نمی توان کاشی ختایی اسلیمی مسجد را در مسکونی کار کرد و یا طرح های گل و مرغ را در کف گنجاند. از این رو با یک تماس تلفنی ساده با کارشناسان ما مشاوره لازم را رایگان دریافت کنیم. خوشحال میشویم کمک کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید-کاشی_سنتی_کرج

ارسال کاشی سنتی به کرج

پس انتخاب طرح و تولید کاشی مورد نظر، نیاز است که پروسه ارسال کاشی مدیریت شود. معماران برای خرید کاشی سنتی در کرج  به صورت آنلاین هنگامی مشتاق خواهند بود که هم از نظر کیفیت و قیمت مزیت رقابتی را درک کنند. هم اینکه دغدغه ارسال را نداشته باشند.

ما در مجموعه کاشی سنتی آرچی لرن به نمایندگی از خریداران عزیز هماهنگی های لازم را با باربری در اسکیل مختلف را انجام می دهیم از متراژهای زیر 10 مترمربع گرفته تا چندین هزار مترمربع. کاشی ها در حجم کم به ترمینال شهید کلانتری کرج ارسال می شود و متراژهای تا 100 مترمربع با نیسان قابل حمل است و متراژهای بالاتر با کامیون و تریلی که هماهنگی های لازم را انجام می دهیم تا خریداران عزیز آسوده خاطر تر باشند.

کاشی_سنتی_کرج

سخن آخر بخش فروش کاشی سنتی کرج

سال هاست که مشغول به تولید انواع کاشی های طرح دار سنتی، مدرن و … هستیم. و به جرات می توان گفت طرحی نیست که قادر به تولید آن نباشیم. در این میان لطف همیشگی عزیزان دلگرممان کرد که ایده های جدیدمان را به واقعیت تبدیل کنیم. فروش آنلاین کاشی سنتی در کرج و تمام شهرهای ایران را همچنان با قدرت انجام می دهیم تا که سلیقه و ذوق معماران و کارفرمایان عزیز را بر نقش های کاشی جاری کنیم و شعار همیشگیمان را محقق کنیم که :

” با ما در باغی از هنر و معماری نفس بکشید”

 

منابع:

ویکی پدیا: کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 17 =

مشاوره و خرید