خرید کاشی بسم الله الرحمن الرحیم با مناسب ترین قیمت 1403

امتیاز دهید post

کاشی بسم الله الرحمن الرحیم

کاشی بسم الله الرحمن الرحیم یکی از زیباترین طرح های مذهبی است، که امروزه در محیط های مختلفی استفاده می شود اما به دلیل خاص بودن طرح کاشی و تولید مشکل آن، تولیدکنندگان اندکی هستند که دست به تولید این کاشی زده باشند و این مسئله باعث شده است قیمت کاشی بسم الله الرحمن الرحیم به شدت افزایش یابد و استفاده از آن برای بسیاری از عزیزان مقرون به صرفه نباشد.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بررسی جزئیات کاشی بسم الله الرحمن الرحیم بپردازیم و مسائلی مثل طریقه تولید کاشی مسجد و نحوه کاشی کاری و عوامل تاثیرگذار بر قیمت را مطرح کنیم و در آخر بزرگ ترین تولیدکننده کاشی بسم الله الرحمن الرحیم در ایران را به شما معرفی می کنیم تا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

کاشی_بسم_الله_الرحمن_الرحیم

کاشی سنتی بسم الله

آیه بسم الله الرحمن الرحیم که آیه ۱ سوره فاتحه در قرآن است یکی از محبوب ترین طرح های سنتی است که در کشور ما با ظهور اسلام در کشور ما و وارد شدن طرح های اسلامی به معماری ایرانی، این طرح نیز وارد صنعت کاشی کاری کشور ما شد و با توجه به فرهنگ و باورهای مردم کشورمان به زودی به محبوبیت رسید.

در گذشته از کاشی بسم الله الرحمن الرحیم فقط در مکان های تاریخی و اسلامی مثل مسجد ها و امام زاده ها استفاده می شد اما امروزه در هر محیطی با هر نوع کاربری ای استفاده می شود. بسیاری از عزیزان نیز با توجه به برکت اسم الله این کاشی را خریداری می کنند و بر سردر مغازه و محل کار خود نصب می کنند.

قیمت_کاشی_بسم_الله

تولید کاشی بسم الله الرحمن الرحیم

تولید کاشی بسم الله الرحمن الرحیم از روش هفت رنگی انجام می شود که همانطور که می دانید روش هفت رنگی کاملا با دست صورت می گیرد و هیچ ابزار و ماشی آلاتی در ساخت کاشی استفاده نمی شود. تولید کاشی بسم الله به این صورت است که کاشی های تک رنگ را به ابعاد مورد نظر روی زمین پهن می کنند و هنرمندان با استفاده از قلم هاای مخصوص با خط خوش عبارت مبارک بسم الله الرحمن الرحیم را روی کاشی می نویسند. این کاشی با رنگ ها و خط های بسیار مختلفی با توجه به سلیقه های مختلف تولید می شود و در بازار موجود است.

خرید_کاشی_بسم_الله_الرحمن_الرحیم

کاشی کاری بسم الله

نصب کاشی بسم الله کمی با سایر کاشی های سنتی و مدرن متفاوت است و باید طوری نصب شود که پس از نصب، طرح کامل شده ی آیه مشاهده شود. تولیدکننده های کاشی بسم الله الرحمن الرحیم در زمان تولید، بر پشت بدنه این کاشی ها به ترتیب شماره بندی می کنند و سپس این کاشی ها را وارد کوره می کنند تا زمانی که نصاب می خواهد این کاشی را نصب کند با نگاه کردن به ترتیب شماره بدنه کاشی به راحتی این کار را انجام دهد. اگر قصد استعلام نرخ دستمزد کاشی کاری این نوع کاشی را دارید پیشنهاد می کنیم به این مطلب مراجعه کنید.

بسم_الله_الرحمن_الرحیم

قیمت کاشی بسم الله الرحمن الرحیم

در قیمت کاشی کاری بسم الله الرحمن الرحیم عوامل زیادی تاثیرگذار هستند که در این بخش قصد داریم به صورت کامل به بررسی این عوامل بپردازیم تا یک تصور کلی از قیمت کاشی ای که به دنبال آن هستید را در ذهنتان بسازیم.

ابعاد کاشی

ابعاد کاشی مهمترین عامل و تاثیرگذار ترین عامل در قیمت کاشی بسم الله الرحمن الرحیم و سایر کاشی هاست که بر خلاف بسیاری از عزیزان که تصور می کنند هرچه ابعاد کاشی بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر می رود باید بگوییم که دقیقا بر عکس است و هرچه ابعاد کاشی کوچک تر باشد تولید آن سخت تر است و قیمت آن نیز بالاتر می رود.

رنگ و لعاب کاشی

رنگ و لعاب و همچنین طرح کاشی دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت آن است و در بعضی کاشی هایی که طرح بسیار خاصی دارند و یا از رنگ بسیار خاصی استفاده می شود قیمت بالاتری دارند.

شهری که از آن خرید می کنید

همانطور که در مقالات قبلی نیز توضیح دادیم همیشه شهری که از آن خرید خود را انجام می دهید بیشترین تاثیر را در قیمت کاشی ای که می خرید خواهد داشت. شهری مثل مشهد که معادن خاک و .. زیادی دارد می تواند انتخاب مناسبی برای خرید کاشی بسم الله باشد.

جنس بدنه

جنس و نوع بدنه دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت کاشی بسم الله است که با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی و …  از بدنه های مختلف در ساخت کاشی استفاده می شود و این مورد تاثیر مستقیم بر قیمت کاشی خواهد داشت.

خرید_کاشی_بسم_الله

خرید کاشی بسم الله الرحمن الرحیم از گروه معماری سنتی آرچی لرن

همانطور که قول داده بودیم در این بخش که بخش پایانی مقاله است قصد داریم به شما بزرگترین تولیدکننده انواع کاشی مسجد به خصوص کاشی بسم الله الرحمن الرحیم را معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و محصولی با کیفیت بسیار بالا را با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید.

گروه معماری سنتی آرچی لرن با بیش از 50 سال سابقه به عنوان بزرگترین تولیدکننده کاشی بسم الله مفتخر است که در تولیدات انواع کاشی های سنتی با روش های سنتی و مدرن در ایران پیشتاز بوده و باعث کاهش قیمت این محصولات و افزایش کیفیت آنها شده است. برای خرید کاشی بسم الله الرحمن الرحیم از گروه آرچی لرن می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا جزئیات سفارش خود را در یکی از پیام رسان ها به همین شماره ارسال کنید.

 

منابع:
 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

مشاوره و خرید