امتیاز دهید post

سفارش کاشی با طرح دلخواه

اگر به دنبال سفارش کاشی با طرح دلخواه هستید این مطلب مختص به شماست. کاشی های طرح دار امروزه به یکی از مهم ترین متریال ها در معماری و ساختمان سازی تبدیل شده اند و در مکان ها و محیط های مختلف به کار می روند. با توجه به محبوبیتی که این کاشی ها در بین مردم پیدا کرده اند افراد زیادی نیز دست به تولید این کاشی ها زده اند و بازار خرید و فروش کاشی طرح دار و کاشی با طرح دلخواه بسیار داغ است.

در این مقاله ما قصد داریم درباره مزایا و معایب کاشی های طرح دار، طریقه تولید کاشی با طرح دلخواه، ابزار های انتخاب طرح و … صحبت کنیم و در آخر مقاله بزرگترین تولیدکننده کاشی با طرح دلخواه در ایران را به شما معرفی میکنیم تا خرید این متریال ها برای شما راحت شود.

سفارش کاشی با طرح دلخواهتولید کاشی با طرح دلخواه در متراژ های بالا

اگر به دنبال این هستید که یک طرح خیلی کوچک را روی یک دانه کاشی سفارش دهید این مقاله مناسب شما نیست اما اگر به دنبال سفارش کاشی با متراژ بالا (حداقل 10 متر مربع) هستید حتما این مقاله و مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید. امروزه با توجه به اینکه طرح های کاشی ها بسیار متفاوت شده است دیگر کمتر کسی از فروشنده ها خرید می کند زیرا فروشنده های کاشی طرح های آماده دارند و شما مجبور به انتخاب یکی از آن طرح ها هستید. اما زمانی که شما سفارش کاشی با طرح دلخواه از تولید کننده را می دهید دقیقا همان طرحی که میخواهید را می توانید سفارش دهید.

برای مثال فرض کنید برای قسمت کف منزل یا لابی ساختمان خود به دنبال سفارش سرامیک یا کاشی با طرح دلخواه هستید. گوشی موبایل خود را روشن می کنید و وارد پینترست می شوید و یکی از طرح ها را انتخاب میکنید و آن عکس را ذخیره می کنید یا از آن اسکرین شات میگیرید.

سپس وارد گوگل می شوید و عبارت سفارش کاشی با طرح دلخواه را جستجو می کنید و تولید کنندگانی که مثل ما برای این عبارت مطلب راهنمایی نوشته اند را میابید و همان عکس را در یکی از پیام رسان ها ارسال میکنید و کاشی با همان طرح را تحویل میگیرید. برای اینکه بتوانید ما را راحت تر پیدا کنید می توانید کلمه ارچی لرن را در کنار عبارت جستجو شده بیاورید تا مستقیم به سمت وبسایت ما هدایت شوید.

سفارش کاشی با طرح دلخواه آرچی لرن

طریقه تولید کاشی با طرح دلخواه

تولیدات کاشی طرح دار امروزه با توجه به مدرن شدن صنعت کاشی بسیار متفاوت شده است. در گذشته تولیدکنندگان کاشی های طرح دارد مجبور بودند با استفاده از دست این کاشی ها را طراحی و رنگ کنند اما ماشین آلات صنعتی به این عرصه هم پا گذاشتند و امروزه طراحی و رنگ کردن کاشی با طرح دلخواه توسط ماشین انجام می شود.

البته مواردی که برای تولید این کاشی ها استفاده می شود همان موارد کاشی های دست ساز قدیمی است برای مثال لعاب و درجه حرارت کوره و … یکی است و تنها تفاوت این است که به جای اینکه طرح با دست روی کاشی وارد شود با ماشین وارد می شود.

خرید کاشی با طرح سفارشی

از کجا طرح پیدا کنیم؟

ابزار های بسیار مختلفی برای پیدا کردن طرح وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای مثال گوگل و پینترست و اینستاگرام بهترین ابزار ها برای پیدا کردن طرح هستند.

اگر معمار هستید هم می توانید از تکسچرهای رایگانی که ما در وبسایت مان قرار داده ایم در پروژه خود استفاده کنید و پس از تایید کارفرما دقیقا همان طرح را سفارش دهید.

کاشی طرح دارخرید کاشی با طرح دلخواه از بزرگترین تولید کننده ایرانی!

خب تا به این مرحله ما سعی کردیم تا تمامی موارد مربوط به کاشی های طرح دار را به شما توضیح دهیم و اطلاعات شما را بالا ببریم. در این قسمت قصد داریم طبق قولی که در بخش اول مقاله دادیم بزرگترین تولیدکننده کاشی با طرح دلخواه را به شما معرفی کنیم.

گروه تولیدات کاشی آرچی لرن با بیش از 50 سال سابقه در حوزه تولیدات کاشی بزرگترین تولیدکننده انواع کاشی های طرح دار سنتی، مدرن و … است که محصولات این گروه همگی توسط متخصصان تایید شده و با کیفیت بسیار مناسبی تولید می شوند. همچنین قیمت کاشی با طرح دلخواه در مجموعه آرچی لرن بسیار مناسب است.

برای خرید و سفارش کاشی با طرح دلخواه از گروه آرچی لرن می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و یا جزئیات سفارش خود را به همین شماره در یکی از پیام رسان ها ارسال کنید.

“با ما در باغی از معماری نفس بکشید”

به عنوان یک معمار با تجربه، وظیفه خودم میدونم که تجربیاتم رو در اختیار عزیزانی که به این حوزه علاقه دارند قرار بدم و در این مسیر راهنماییشون کنم.

جعفر کریمی پناهمشاهده نوشته ها

به عنوان یک معمار با تجربه، وظیفه خودم میدونم که تجربیاتم رو در اختیار عزیزانی که به این حوزه علاقه دارند قرار بدم و در این مسیر راهنماییشون کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 10 =

مشاوره و خرید