خرید کاشی مکزیکی (راهنمای خرید کاشی طرح مکزیکی 2024)

امتیاز دهید post

کاشی مکزیکی یکی از خاص ترین و زیباترین طرح های سنتی است که امروزه در هر محیطی با هر نوع کاربری ای در حال استفاده است و رنگ و لعاب زیبای این کاشی ها باعث جذابیت محیط می شود و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر به دنبال خرید کاشی طرح مکزیکی هستید و می خواهید اطلاعات جامعی درباره آن به دست آورید تبریک می گوییم، شما وارد جامع ترین مقاله راهنمایی خرید کاشی مکزیکی شده اید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این کاشی بپردازیم و ویژگی ها و طریقه تولید آنها را با هم بررسی کنیم و در آخر بزرگ ترین تولیدکننده کاشی طرح مکزیکی در ایران را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید و متریال با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت کنید.

خرید_کاشی_مکزیکی

کاشی مکزیکی چیست؟

کاشی طرح مکزیکی شباهت بسیار زیادی به کاشی مراکشی دارد و دقیقا با همان طرح های مراکشی اما در رنگ های باب فرهنگ کشور مکزیک تولید می شود. این نسبت شباهت کاشی های مکزیکی به مراکشی دقیقا همان قصه کاشی اسپانیایی است با کمی تفاوت. مراکش که زیر سلطه اسپانیا در آمد تمامی تمدن و فرهنگ های کشور مراکش دگرگون شد و بسیاری از محصولات یونیک این کشور مانند کاشی به اسم اسپانیا وارد اروپا شد.

مکزیک هم تا مدتی مستعمره اسپانیا بود و همین ارتباط باعث ورود کاشی مراکشی به مکزیک شد و بعد ها که کشور مکزیک از اسپانیا جدا شد تولیدات این کاشی در کشور مکزیک رشد کرد و امروزه همان طرح های مراکشی در کشور مکزیک تولید می شوند و در اطراف آمریکا و حتی اروپا با نام کاشی مکزیکی به فروش می رسند.

کاشی_مکزیکی

کاشی طرح مکزیکی چگونه تولید می شود؟

کاشی مکزیکی در گذشته همانند کاشی مراکشی، کاشی زلیج، کاشی اسپانیایی و … به روش معرق تولید می شد. اما امروزه به دلیل مقرون به صرفه نبودن این نوع تولیدات این طرح ها هم با همان روش هفت رنگ تولید می شوند و بعضا هم از روش چاپی در تولیدات این کاشی ها استفاده می شود البته که تولیدات معرق همچنان هم در ایران و هم در خارج از ایران اما با حجم بسیار کمی ادامه دارد.

کاشی طرح مکزیکی به دلیل اینکه در طرح های تکرار شونده تولید می شود بیشتر برای قسمت های کف استفاده می شود. از این رو تولیدات این کاشی ها با دست کمی سخت است و به همین دلیل اکثر تولیدکنندگان امروزه با استفاده از روش چاپی که با دستگاه این کار انجام می شود کاشی را تولید می کنند.

قیمت_کاشی_مکزیکی

چگونه کاشی طرح مکزیکی بخریم؟

در گذشته خرید انواع اجناس برای افراد بسیار سخت بود برای مثال اگر شخصی قصد خرید سنگ از اصفهان را داشت باید حتما به اصفهان سفر می کرد و خرید خود را انجام میداد و تقریبا خرید متریال های خاصی مثل کاشی مکزیکی و مراکشی و … امکان پذیر نبود و پیدا کردن تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات در ایران هم ممکن نبود.

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کسب و کار های اینترنتی خرید هر محصولی از راه دور ممکن شده و شما می توانید خاص ترین اجناس مانند کاشی های مکزیکی را نیز به راحتی بخرید. تولیدکنندگان کمی در ایران هستند که کاشی طرح مکزیکی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بتوانند تولید کنند و در نتیجه این محصول کمی کمیاب است و پیدا کردن فروشندگان آن کمی دشوار می شود و ما قصد داریم به شما بزرگترین تولیدکننده کاشی طرح مکزیکی در ایران را معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید این متریال زیبا را خریداری نمایید.

کاشی_های_مکزیکی

خرید کاشی مکزیکی به راحت ترین شکل ممکن!

گروه کارخانجات آرچی لرن بزرگ ترین تولید کننده انواع متریال های خاص مانند کاشی طرح مکزیکی و مراکشی و اسپانیایی در ایران با بیش از 50 سال سابقه است که محصولات این گروه توسط متخصصان بسیار کاربلد تایید شده و با قیمتی بسیار مناسب روانه بازار می شوند. برای خرید کاشی مکزیکی از آرچی لرن نیازی نیست حتی از خانه تان خارج شوید و فقط کافی است با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و یا جزئیات سفارش خود را به همین شماره در یکی از پیام رسان ها ارسال کنید.

اگر که علاقه مند به خواندن بیشتر راجب متریال های مراکشی و اسپانیایی هستید می توانید مقاله کاشی اسپانیایی در ویرگول را نیز مطالعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مشاوره و خرید