کاشی سنتی ارزان (خرید کاشی سنتی ارزان 1402)

4.8/5 - (5 امتیاز)

کاشی سنتی ارزان

مگه کاشی سنتی ارزان هم میشه خرید؟! کیفیت داره؟ لعابش نمی پره؟ نمیشکنه؟ اینا یه قسمت از سوال هایی که برای خرید کاشی سنتی ارزان سراغ معماراها و کارفرمایان می یاد و در ادامه می خوایم بهشون جواب بدیم.

کاشی یکی از کاربردی ترین متریال ها در صنعت ساخت و ساز جهانی محسوب می شود. و البته در کنار قیمت، کیفیت مناسب  آن هم برای مهندسین بسیار مهم است به همین علت در خرید کاشی سنتی ارزان باید دقت فراوان داشت.

این کاشی ها با توجه به نقش خاص و خارق العاده ای که در زیبایی محیط و معماری فضا ایفا می کنند، در مقایسه با هر متریال های دیگه کاشی سنتی ارزان تر است.

کاشی_سنتی_ارزان

خرید کاشی سنتی ارزان از آرچی لرن

به صورت کلی کاشی های سنتی ایرانی خیلی ارزان نیستند، اما در مقایسه با متریال های لاکچری قطعا ارزانتر هستند. اما چه چیزی باعث میشود که ما بتوانیم خرید کاشی سنتی ارزان را ممکن کنیم در ادامه با هم بررسی مس کنیم.

مواد اولیه:

ایران سرشار از خاک های مناسب برای تهیه کاشی است. خصوصا خاک منطقه خراسان از مرغوب ترین خاک هاست از همین جهت است که مثلا کاشی گنبد سیلیسی فقط در این منطقه تولید می شود. این در دسترس بودن مواد اولیه، در مورد لعاب هم صدق می کند. با از بین رفتن هزینه حمل برای ما تولید کاشی سنتی ارزان تر تمام می شود. و این شامل تمام محصولات تولید ما است.

طرح کاشی:

برخی از طرح های ما بسیار پرفروش هستند. به طور مثال طرح های ختایی اسلیمی که بیشتر در مساجد استفاده می شوند از این رو ما این محصولات را در تیراژ بسیار بالا تولید و دپو می کنیم. نتیجتا این طرح های کاشی سنتی ارزان تر از انواع دیگر است چرا که در طول زمان شامل افزایش قیمت ها نمی شود.

توان تولید:

مجموعه آرچی لرن با تولید انواع مصالح سنتی و ارتباط کارآمد بین واحدهای مختلف تولیدیش موفق شده خربد کاشی سنتی ارزان را برای معماران فراهم کند. به طور مثال انواع دستگاه های برش در کارخانه موجود است. و سایزهای کاشی که در بازار به قیمت بالا عرضه می شود را بدون اضافه بهای آنچنانی برای مشتریان برش زده و نقش و طرح را روی آنها پیاده می کند.

فروش بالا:

ترجیح ما در فروش با قیمت بالا نیست بلکه ترجیح می دهیم، تعداد مشتری زیادی داشته باشیم. و شرایط خرید کاشی سنتی ارزان را فراهم کنیم، تجربه سال های گذشته نشان داده است که این روش کسب درآمد لذت بخش تر است چرا که گامی هم در راستای زنده نگه داشتن هنر معماری ایرانی می توان برداشت.

خرید_کاشی_سنتی_ارزان

نکات قابل توجه در خرید کاشی سنتی ارزان

کاشی ها یکی از مصنوعات اولیه ای می باشند که از آن ها با توجه به نوع ساختار و ویژگی هایی که دارند می توان برای مکان های مختلفی استفاده کرد. به همین خاطر در انواع متنوعی تقسیم بندی می شوند که از جمله آن ها می توان به کاشی های سنتی اشاره داشت که خرید آن ها به شیوه های متفاوتی از تولید کننده ها و همین طور نمایندگی های فروش انجام خواهد شد.

  • در خرید کاشی سنتی یکی از نکات مهمی که مورد توجه قرار می گیرد کیفیت آن ها بوده. که به عوامل زیادی می تواند بستگی داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها کیفیت خاکی است که در تهیه و تولید کاشی مورد استفاده قرار گرفته. به طوری که هر چه خاک مورد استفاده برای تولید کاشی سنتی ارزان مورد نظر از درصد خلوص بالا تری برخوردار باشد پس می توان گفت: کیفیت کاشی تولید شده نیز افزایش قابل توجهی می یابد و همین عامل می تواند موجب شود که در هنگام خرید، رضایت مشتریان  را به همراه داشته باشد.
  • از دیگر عوامل اساسی و مهم در هنگام تهیه و خرید کاشی سنتی ارزان، طرح ها و مدل های هر کدام از آن ها می باشد به گونه ای که بعضی از این نوع کاشی ها به صورت ساده و تک رنگ بوده و برخی دیگر از آن ها با تنوع طرح و مدل ارائه می شود. از هر طرح ها و نقشی می توان در مکان خاصی استفاده کرد از همین خاطر مدل و طرح انتخابی در تهیه کاشی نقش بسزایی دارد.
  • می توان کاشی سنتی ارزان باشد ولی از طرفی در ابعاد مختلف تولید شود از این رو معماران دغدغه سایز کاشی را نخواهند داشت. با توجه به کاربرد آن ها در محیط های مختلف کاشی سنتی ارزان ابعاد متنوعی دارد معمولا در مکان های بیرونی دارای سایز های بزرگ تری به نسبت کاشی های استفاده شده در مکان های داخلی می باشند.
  • مورد دیگری در هنگام خرید کاشی سنتی ارزان باید توجه کرد ضخامت کاشی هاست. بعضی از آن ها به گونه ای طراحی و تولید شده است که دارای ضخامت های بسیار بالایی بوده و در برابر شرایط گوناگون دارای استحکام و میزان دوام بسیار زیادی می باشند.

کاشی_سنتی_ارزان

مشاوره خرید کاشی سنتی ارزان

کارشناسان ما در بخش فروش کاشی سنتی از طریق تماس تلفنی و پیام رسان ها آماده ارائه مشاوره به طراحان عزیز می باشند. هر طرحی که مد نظرتان باشد را می توانید ارسال و راه کارهایی که منجر به خرید کاشی سنتی ارزان می شود را از مشاوران ما بگیرید. گاهی با تغییری کوچک در فرآیند تولید و یا ادیت اصولی طرح و یا ابعاد کاشی و سرامیک به طرز عجیبی کاشی سنتی ارزان تر از تصور شما خواهد شد.

خرید_کاشی_سنتی

ارسال کاشی سنتی ارزان به سراسر ایران

در سال های اخیر به لطف اینترنت و فضای گسترده ارتباطی دیگر در خرید هیچ کالایی اولویت دسترسی فیزیکی نیست. معیارهای خرید تغییر کرده قیمت مناسب، تنوع طرح، کیفیت محصول، مشاوره رایگان و … اینهاست که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گروه کارخانجات کاشی آرچی لرن با دهها سال سابقه تولید تخصصی متریال های سنتی تلاش بسیاری در تولید محصولات متنوع و با کیفیت کرده است.

و از طرفی همه هموطنان بتوانند خرید کاشی سنتی ارزان داشته باشند در این راستا به قدری قیمت ها را پایین نگه داشته ایم که حتی با احتساب هزینه های حمل باز هم برای معماران کاشی سنتی ارزان تر از شهر مقصد برایشان هعمال هزینه می کند و این است که ما را مشتاق تر به تولید بیشتر و متنوع تر می کند.

فروش_کاشی_سنتی_ارزان

سخن آخر گروه آرچی لرن

کیفیت کاشی های مورد نظر یکی از نکته های اساسی محسوب می شود که می تواند در قیمت های تعیین شده برای این محصول موثر باشد. به همین منظور بسیاری از تولید کننده های کاشی سنتی سعی در عرضه محصولی دارند که علاوه بر کیفیت خوب و قابل قبول، به همراه قیمت های ارزان و مناسبی باشد تا بتوانند مشتری های زیادی را برای خرید این کاشی ها در طرح های گوناگون به سمت محصول خود جذب کنند

از موارد اساسی که در خصوص خرید کاشی سنتی ارزان مورد نظر می تواند موثر باشد، تورم های ایجاد شده در بازار های فروش می باشد به گونه ای که هر چه تورم های ایجاد شده در بازار کمتر باشد در نتیجه نرخ ها و قیمت های تعیین شده برای مواد اولیه تولید کاشی کاهش می یابد همین موضوع می تواند در تعیین قیمت نهایی کاشی مورد نظر برای فروش نیز موثر باشد به نحوی که مورد توجه خریدار ها نیز قرار می گیرد

تولید کننده های داخلی در سال های اخیر موفق به عرضه کاشی های درجه یک شده اند که بتوان از آن ها به دلیل زیبایی که دارند برای مکان هایی که معماری ایرانی و یا مراکشی و غیره دارند استفاده کرد به نحوی که ارزان بودن این محصول سبب شده تا تولید کننده های داخلی بتوانند جایگاه قابل قبولی را در بازار های بین المللی نیز به دست آورند و سهم زیادی از بازار کشور های دیگر را در سال های اخیر به خود اختصاص دهند.

که از دستاورد های اصلی و مهمی بوده که بسیاری از شرکت های داخلی توانسته اند به دست آورند در مقایسه با متریال های خاص و چشم نواز خرید کاشی سنتی ارزان مقرون به صرفه است و طرح های بسیار متنوعی دارد، که نشان از ذوق و هنر ایرانی دارد. و همین موضوع سبب شده تا دارای جذابیت بسیار زیادی بوده و افراد با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب کند و ما را در تحقق شعار همیشه گیمان یاری کند که :

“با ما در باغی از هنر و معماری نفس بکشید”

 

منابع:

ویکی پدیا: کاشی

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =

مشاوره و خرید