4.2/5 - (5 امتیاز)

فروش کاشی سنتی قدیمی

فروش کاشی سنتی قدیمی با توجه به رونق بازار ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و همچنین مورد توجه قرار گرفتن این متریال جذاب، بسیار بالا رفته است. و این امر باعث شده کارفرمایان و معماران در جستجوی تولید کنندگان اصلی باشند. گروه کارخانجات آرچی لرن با دهها سال سابقه تولید انواع کاشی سنتی ایرانی و مراکشی پیشتاز در نوآوری و تولید انبوه در ایران است.

فروش_کاشی_سنتی_قدیمیمزایای فروش کاشی سنتی قدیمی آرچی لرن

قیمت مناسب

به جرات می توان گفت: یکی از مهمترین عوامل تمایل مشتریان به خرید کاشی، قیمت مناسب است. سابقه و تجربه بالا در تولید، دسترسی راحت و ارزان به مواد اولیه، استادکاران متبحر و … باعث می شود که بتوان قیمت محصولات را پایین نگه داشت و تمایل به خرید را در معماران افزایش داد.

ابعاد مختلف

از مواردی دیگری که باید در فروش کاشی سنتی قدیمی در نظر داشته باشد این است که کارخانه کاشی سنتی توان تولید در ابعاد مختلف را داشته باشد. که این منعطف بودن باعث می شود طراحان با خیالی آسوده به سمت استفاده از کاشی قدیمی بیایند.

تولید انبوه

تولید کنندگانی که به سمت تولید بالا می روند ناچاراند، که تمام امکانات را به صورت کامل فراهم کنند. از دپوی کاشی خام گرفته تا لعاب و کوره و دستگاه های برش و … که اینها همه به نوعی در خدمت مشتری است و پشتوانه ای محکم در خرید مطمئن.

تنوع مدل

سلایق می توانند بسیار مختلف باشند همانگونه که بزرگی گفت: بزرگترین شباهت انسان ها تفاوت هایشان است! پس باید تمام مخاطبان را در نظر داشت. در بخش فروش کاشی سنتی قدیمی آرچی لرن این نیازها رصد می شود و به تیم تولید مجموعه منطق می شود به همین علت است که تنوع مدل های ما بسیار بالاست و حتی مشتری می تواند کانلا سفارشی مدل خود را داشته باشد.

تنوع طرح

ایران مهد کاشی های طرح دار است. که علاوه بر این در سال های اخیر با گسترش اینترنت طرح های کاشی های ایرانی در خارج از ایران مخاطبان بسیاری پیدا کرده است و متقابلا طرح های مراکشی، اسپانیایی، پرتغالی و … در ایران طرفدار پیدا کرده است. تمامی این نقش ها و طرح ها در مجموعه ما قابل تولید است و بسیاری از آنها قبلا تولید شده است.

مشاوره رایگان

یکی از بهترین آبشن های ما متخصصان ما هستند که در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی به خریداران عزیزند. در تماس با کارشناسان ما متوجه خواهید شد که چقدر انتخاب کاشی مناسب برایتان راحت خواهد شد.

کاشی_سنتی_ایرانیکاشی سنتی قدیمی در ایران

از گذشته های دور ایران یکی از قطب های اصلی تولید در خاورمیانه و جهان بوده است. تاریخچه کاشی های سنتی قدیمی در معماری ایرانی به 2 هزار و 700 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. فرهنگ استفاده از کاشی های لعاب دار در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها در زمان هخامنشیان و بع از آن در خراسان بزرگ شدت یافت و خوشبختانه امروزه کاشی کاری به یکی از سنت های زنده ایرانی تبدیل شده است و همچنان در حال اجراست.

 

کاشی_های_سنتی_قدیمی

در فروش کاشی قدیمی سه دسته بندی کلی داریم :

کاشی های معرق: که قدیمی ترین و با اصالت ترین نوع کاشی ها در ایران هستند. که در دوره تیموریان در خراسان بزرگ به کار می رفتند. از گذشته تا به امروز، شهر مشهد مهد کاشی های معرق هست که از بزرگترین مکان های معرق کاری شده در این شهر می توان به حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد و … اشاره کرد که هنر ایرانی در آن واضح است.

کاشی های هفت رنگ: در اوایل دوره صفویه و در شهر اصفهان مورد استفاده قرار می گرفتند و به دلایل سیاسی و اقتصادی جایگزین کاشی های سنتی معرق شدند.

کاشی های معقلی: تکنیک های ساخت کاشی های معقلی در دوره سلجوقیان به اوج خود رسید. این نوع از کاشی ها در واقع از کنار هم قرار گرفتن چند قطعه تراش خورده از کاشی های رنگی به وجود می آیند. که معمولا ترکیب آجر و کاشی با هم است.

از پرطرفدارترین طرح های کاشی های سنتی قدیمی می توان به طرح اسلیمی، طرح فرش های ترکمن، طرح شاه عباسی، طرح گل و مرغی و … اشاره کرد.

خرید_کاشی_سنتی_قدیمی

فرآیند تولید و فروش کاشی سنتی قدیمی

روش ها و فرآیندهایی که برای تولید و فروش کاشی سنتی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند با روش های تولید انواع دیگر کاشی های لعابدار تفاوت زیادی ندارد برای تهیه و ساخت کاشی لعابدار سنتی نیز مانند کاشی استخری ابتدا با مشخص کردن میزان هر نوع از مواد اولیه آن ها را به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده و قالب می زنند.

سپس کاشی قالب زده شده یا به اصطلاح گل کاشی را خشک می کنند، سپس آن را در کوره های کاشی پزی قرار می دهند. سپس با حرارت دادن به کاشی استقامت و مقاومت آن را بالا می برند تا بتواند به خوبی در برابر ضربه ها و فشارهای وارده احتمالی مقاومت نماید پس از آماده شدن کاشی ها نوبت به لعاب دادن به آن ها و نقاشی کردن کاشی ها می رسد.

 

کاشی سنتی قدیمی

 مسجد شیخ لطف الله، واقع در اصفهان، ایران 

تیم فروش کاشی های سنتی قدیمی

برای ارتباط مستقیم با مدیریت و فروش کاشی سنتی قدیمی آرچی لرن کافیست با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید. با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت هر طرحی که در ذهن داشته باشید می توانیم برایتان تولید کنیم و شعار همیشه مجموعه مان را محقق کنیم که:

“با در باغی از هنر و معماری نفس بکشید”

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 14 =

مشاوره و خرید