دانستنی های خرید کاشی مشکی (قیمت کاشی مشکی 1403)

5/5 - (1 امتیاز)

کاشی مشکی جواهر معماری داخلی

در این مقاله قصد داریم کاشی مشکی را که امروزه با مدرن شدن زندگی ها و سبک معماری، استفاده از آن به شدت افزایش یافته است معرفی کنیم. رنگ مشکی رنگ اقتدار و رسمی بودن است و از این رنگ در اکثر قسمت های زندگی انسان استفاده شده است. به طور کلی رنگ سیاه رنگ رازداری و نماد اسرار است. رنگ مشکی رنگی خاص است. که برای طراحی دیزاین های داخلی منازل و سایر محیط ها استفاده می شود.

این رنگ در واقع رنگی خنثی و نماد قدرت است. از این رنگ معمولا در محیط هایی با فضای مدرن استفاده می شود. معماران به روز در طراحی های خود به شدت از کاشی رنگی برای فضاهای مختلف استفاده می کنند. در این مورد نکات مهمی وجود دارد که قبل از خرید کاشی مشکی باید از آنها با خبر باشید که ما در این مقاله به صورت کامل آنها را برای شما بیان کرده ایم.

کاشی_مشکی

تاریخچه کاشی مشکی

با اینکه مشکی یکی از قدیمی ترین رنگ های جهان است و جزو اولین رنگ هایی است که بشر به چشم خود دیده اما در گذشته استفاده زیادی از این رنگ در صنعت های هنری نمی شد و سلیقه مردم بیشتر به سمت رنگ های شاد مانند سبز و آبی بوده است. اما با گذشت زمان و عوض شدن سلیقه ها رنگ مشکی به محبوب ترین رنگ جهان تبدیل شد و امروزه از این رنگ در صنعت کاشی کاری نیز استفاده می شود. خذید کاشی مشکی برای دکوراسیون های مدرن منازل و دفاتر یک امر بدیهی است.

متاسفانه این رنگ در تاریخچه کاشی سنتی در ایران نقش چندانی ندارد به طوریکه در بناهای تاریخی و زیارتی کشور ما اثری از این رنگ در نما نیست. همانطور که می دانید تولیدات کاشی سنتی در کشور ما در زمان اسلام به اوج خود رسید و دلیل اصلی این موضوع که این رنگ در تاریخ معماری ما به کار  نرفته است این است که در آن زمان مردم مسلمان این رنگ را رنگ غم میدانستند و معمولا از رنگ های سبز و آبی در نمای بناها استفاده می کردند.

خرید_کاشی_مشکی

خربد کاشی مشکی و کاربرد آن در دکوراسیون

امروزه از این کاشی ها در طرح ها و انواع مختلفی در کشور ما به صورت انبوه تولید می شوند که از هر طرح می توانید در محیط های مختلفی استفاده کنید. در این قسمت قصد داریم چند طرح محبوب از سرامیک و کاشی مشکی را عنوان کنیم و طریقه استفاده از آن ها را نیز شرح دهیم. کاشی مشکی سفید یکی از متریال هایی است که شما در هر محیطی با هر عنوانی می توانید استفاده کنید. در کل ترکیب رنگ مشکی و سفید به هر نما و فضایی جلوه می دهد و تضاد رنگ سفید و مشکی باعث جذابیت محیط می شود.

از کاشی مشکی سفید می توانید در فضای آشپزخانه و بین کابینت ها، کف و دیواره های منزل، رستوران ها، هتل ها، سرویس های بهداشتی و حتی حمام استفاده کنید. کاشی و سرامیک مشکی با رگه سفید و طلایی از طرح های بسیار زیبا و محبوب و خوش قیمت کاشی مشکی است که امروزه از این طرح استقبال زیادی می شود و معمار های عزیز ایرانی از این متریال در نماهای مدرن و جدید استفاده بسیار زیادی می کنند.

کاشی_مشکی_سفید

استفاده از این کاشی و سرامیک ها در محیط های داخلی باعث می شود کاربر از محیط حس امنیت و قدرت دریافت کند. محبوب ترین طرح همان کاشی و سرامیک مشکی ساده است که در هر فضایی قابل استفاده است و با هر رنگی که شما انتخاب کنید میتوانید هماهنگ کنید و از ترکیب آن رنگ با رنگ مشکی فضایی زیبا و مدرن بسازید. در انتخاب مکمل کاشی مشکی باید دقت فراوانی داشته باشید.

زیرا اگر رنگ مشکی را با رنگ های تیره دیگری ترکیب کنید باعث بی روح شدن و تاریک شدن فضای شما می شود و حتما باید رنگ مشکی با رنگی روشن و به نسبت خنثی مانند سفید و یا طوسی ترکیب شود تا به نمای شما جلوه ای زیبا دهد، پیشنهاد میکنیم قبل از خرید کاشی مشکی حتما با متخصصان معماری مشورت فرمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت_کاشی_مشکی

خرید کاشی مشکی بهتر است یا سرامیک مشکی

کاشی و سرامیک مشکی شاید در ظاهر تفاوتی با هم نداشته باشند اما در باطن تفاوت های بسیار زیادی دارند. در جواب به سوال کاشی بهتر است یا سرامیک باید گفت: که نمی توان چنان مقایسه ای را انجام داد زیرا هر کدام از این موارد کاربرد های خاص خود را دارند و هرکدام در قسمت هایی کاربرد بیشتری دارند و استفاده بیشتری می شوند.

مثلا اگر شما قصد استفاده از یکی از این دو متریال را در قسمتی از خانه خود را دارید که ارتباط آن با آب و رطوبت بیشتر است و امکان برخورد ضربه بیشتر است، بهتر است که از سرامیک مشکی استفاده کنید زیرا سرامیک ها جذب آب کمتر و مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به کاشی مشکی دارند.

اما اگر قصد استفاده از این متریال ها در دیوار های خانه یا هتل و رستوران را دارید پیشنهاد می کنیم از کاشی مشکی استفاده کنید، این کاشی ها تنوع طرح بالاتری دارند و در برابر نور خورشید و گرما مقاومت بالایی دارند و همچنین زیبایی بیشتری نسبت به سرامیک دارند. پیشنهاد می کنیم در طراحی دکوراسیون خود از یک متخصص معماری کمک بگیرید تا به طور کامل شما را در انتخاب متریال و طرح ها و رنگ ها راهنمایی نماید.

کاشی_مشکی_ساده

کاشی مشکی کف

وقتی از این کاشی ها در کف استفاده می شود تضاد جالبی ایجاد می شود به جز اینکه به فضای کلی شخصیت می دهد باعث بهتر دیده شدن مبلمان و برجسته تر شدن وسایل می شود. فقط هنگام خرید کاشی مشکی دقت داشته باشید که مشکی در کف باعث می شود کمی فضا کوچک تر دیده شود پس اگر قصد دارید فضا بزرگت تر از چیزی که هست دیده شود از رنگ های روشن استفاده کنید.

کاشی_مشکی_کف

کاشی مشکی سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی مکان های با بیشترین نرخ استفاده از کاشی مشکی هستند. استفاده از این کاشی ها در سرویس بهداشتی باعث لوکس تر دیده شدن و همچنین زیبایی بسیار زیاد آنجا می شود. در استفاده از کاشی مشکی در سرویس بهداشتی باید بسیار دقت فرمایید زیرا سرویس بهداشتی مکانی است که باید از متریال هایی در آن استفاده شود که در برابر آب مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.کاشی های پرسلانی گزینه خوبی برای استفاده در سرویس های بهداشتی هستند زیرا جذب آب بسیار پایینی دارند و در برابر ضربه نیز مقاومت مناسبی دارند.

ابعاد کاشی مشکی گزینه مهم دیگری است که باید به آن در استفاده در سرویس های بهداشتی توجه کرد. شما باید کاشی با ابعاد مناسب با محیط خود را تهیه فرمایید تا باعث کوچکتر شدن فضای شما نشود. استفاده از کاشی های بزرگ در محیط های کوچک باعث کوچکتر دیده شدن فضا می شود و استفاده از کاشی های کوچک در فضاهای بزرگ باعث شلوغ و کوچکتر دیده شدن فضا می گردد.

مدل_کاشی_مشکی

قیمت و خرید کاشی مشکی

برای اطلاع از قیمت کاشی مشکی دیگر مانند زمان های قدیم نیازی به مراجعه حضوری به مراکز فروش کاشی نیست و شما می توانید از طریق وبسایت های موجود متریال مورد نظر خود را با طرح و ابعاد و متراژ مد نظر به صورت آنلاین سفارش دهید. گروه کارخانجات آرچی لرن از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی مدرن در ایران است که سال هاست در زمینه تولیدات و فروش کاشی به سراسر ایران و جهان به صورت جدی فعالیت می کند. برای استعلام خرید و قیمت کاشی مشکی می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا در یکی از پیام رسان ها اطلاعات سفارش خود را ارسال کنید.

 

منابع:

Black porcelain wall and floor tiles

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

مشاوره و خرید