5/5 - (10 امتیاز)

کاشی کله غازی چیست؟

کاشی کله غازی یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین کاشی هایی است که می توانید در جاهای مختلفی استفاده کنید. این رنگ سرد از ترکیب رنگ های سبز و آبی تشکیل شده است و تلفیقی از آرامش رنگ آبی و نشاط و صمیمیت رنگ سبز را به فرد می دهد. امروزه از این رنگ در صنعت های مختلفی مانند دکوراسیون داخلی و تولیدات کاشی کله غازی استفاده می شود که باعث جذابیت بسیار زیاد منازل می شود.

استفاده از این کاشی ها در دکوراسیون منازل باعث به وجود آمدن شکوه و عظمت در فضا می شود. در این مقاله قصد داریم نکات مهم در سفارش و خرید کاشی کله غازی را برای شما به صورت کامل شرح دهیم پس اگر قصد خرید کاشی رنگی سنتی را دارید پیشنهاد میکنیم این مطلب را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

کاشی_کله_غازی

کاشی سنتی کله غازی

کاشی کله غازی یکی از طیف های رنگ سبز محسوب می شود که در گذشته طرفدار چندانی نداشته و استفاده زیادی از آن نمی شده است اما با گذشت زمان و مدرن شدن زندگی ها و سلیقه مردم؛ کاشی های طیف سبز رنگ جایگاه خوبی در معماری ایرانی یافته است و امروزه در دکوراسیون داخلی منازل؛ رستوران های مدرن؛ لوکیشن های عکاسی و حتی استخر ها استفاده می شود و استفاده از آن باعث جذابیت بسیار زیاد محیط می شود. اگر سری به صفحه اینستاگرام مجموعه آرچی لرن زده باشید حتما نماهایی که در آن ها از کاشی کله غازی استفاده کردیم را دیده اید و از زیبایی بسیار زیاد آن ها به وجد آمده اید.

کاشی_سبز_کله_غازی

کاربرد های کاشی کله غازی

کله غازی همانطور که از اسم آن مشخص است از رنگ سر نوعی غاز برگرفته شده است و استفاده از آن رنگ در معماری باعث جذابیت و شکوه نما می شود. این کاشی ها علاوه بر زیبایی و شکوهی که دارند ویژگی ها و مزیت های بسیار دیگری نیز دارند. از مهم ترین مزیت های کاشی کله غازی؛ مقاومت بسیار بالای آن در برابر آب و رطوبت است که این ویژگی باعث شده این کاشی ها در کف و دیوار منازل؛ استخر ها و بیمارستان ها؛ آشپزخانه ها و بین کابینت ها بسیار پر استفاده و کاربردی باشند.

استفاده از کاشی کله غازی در دکوراسیون داخلی؛ به دلیل خاص بودن رنگ  آن کاری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود زیرا از این کاشی سبز در هر فضایی با هر موضوعی نمی توانید استفاده کنید و ترکیب و ست کردن آن با رنگ های دیگر کمی دشوار است.

کاشی_کله_غازی_سنتی

کاشی کله غازی در دکوراسیون

کسانی که رنگ کله غازی را برای نمای داخلی منزلشان انتخاب می کنند همیشه برایشان این سوال پیش می آید که از چه رنگی می توانند به عنوان مکمل رنگ کله غازی استفاده کنند تا علاوه بر زیبا تر کردن فضا؛ از تیره و کسالت بار شدن نما جلوگیری کند و ترکیب این دو رنگ باعث گرم شدن محیط شود.

در پاسخ به این سوال باید گفت که رنگ های خاص زیادی هستند که می توانید با رنگ کله غازی ست کنید. از هماهنگ ترین رنگ ها با سبز کله غازی؛ رنگ های خردلی و قهوه ای هستند که استفاده از آنها با این رنگ در نما باعث زیبایی بیش از حد دکوراسیون می شود که باز هم پیشنهاد ما مشورت گرفتن از متخصصان معماری قبل از خرید کاشی کله غازی است.

کاشی_کله_غازی

قیمت کاشی کله غازی

قیمت کاشی کله غازی به عوامل مختلفی مانند نوع برش و ابعاد و جنس کاشی بستگی دارد. این کاشی ها در ابعاد مختلفی مانند 30 x 30  و 20 x 20  و 10 x 10  و 5 x 5  تولید و در بازار عرضه می شوند. همچنین این کاشی ها در شکل های مختلفی مانند ۶ ضلعی و ۵ ضلعی و اشکی و یا حتی مترویی تولید می شوند که هر کدام قیمت متفاوت دارند.

کاشی سبز کله غازی به دلیل خاص بودن نوع لعابی که در تولید آن استفاده می شود بسیار کمیاب است و هر تولید کننده ای در کشور ما توان تولید این کاشی را ندارد و به همین دلیل این کاشی ها در اکثر شهر ها قیمت بالایی دارد و خبر خوش اینکه مجموعه آرچی لرن با روش های نوین به تولید و عرضه این کاشی ها با قیمت بسیار پایین تر از قیمت بازار می پردازد و توانایی تولید این کاشی ها در ابعاد؛ برش و جنس های مختلف در تیراژ های کم و زیاد را دارد.

کاشی_سبز_کله_غازی

خرید کاشی کله غازی به صورت آنلاین

همانطور که گفتیم رنگ کله غازی در کشور ما کمی نایاب است و هر تولید کننده ای توانایی تولید این رنگ خاص را ندارد و به همین دلیل قیمت کاشی کله غازی در بعضی شهر ها بسیار بالاست.

در گذشته کسانی که قصد خرید کاشی کله غازی را داشتند برای پیدا کردن این کاشی ها با قیمت پایین تر مجبور به سفر به شهر هایی همچون یزد یا مشهد بودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن کسب و کار های آنلاین شما می توانید با جستجو در گوگل و اینستاگرام؛ تولید کنندگان بزرگ این کاشی ها در کشور را پیدا کنید و سفارش خود را از طریق آن ها ثبت کنید.

پیشنهاد ما برای خرید کاشی کله غازی؛ گروه کارخانجات آرچی لرن است که با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولیدات کاشی؛ یکی از بزرگترین برند های تولید کاشی در ایران است. برای ثبت سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۵۳۰۶۹۶۸۸ تماس حاصل فرمایید و یا طرح و متراژ مدنظر را در یکی از پیام رسان ها برای همین شماره ارسال فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 3 =

مشاوره و خرید