کاشی تک رنگ چیست؟ (قیمت کاشی سرامیک تک رنگ 1403)

5/5 - (1 امتیاز)

کاشی تک رنگ چیست؟

کاشی تک رنگ یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که همانطور که از اسمش پیداست کاشی ای است بدون هیچ طرح و نقش و تنها یک رنگ دارد. تاریخچه استفاده از کاشی در کشور ما به قبل از ورود اسلام بر می گردد و تقریبا 2000 سال قدمت دارد. کاشی و سرامیک تک رنگ به دلیل بی طرح بودن تولید بسیار ساده تری نسبت به کاشی طرح دار دارد و قیمت پایین تری نیز دارد.

از طرفی این کاشی با تنوع رنگی بسیار بالا در بین فروشنده ها به صورت عمده وجود دارد و قابل خرید است. در این مقاله قصد داریم ویژگی همه کاشی های رنگی را به شما معرفی کنیم و همچنین نکات مهم در خرید کاشی تک رنگ را برای شما به صورت کامل شرح دهیم پس اگر قصد خرید این کاشی را دارید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کاشی_تک_رنگ

استفاده از کاشی سرامیک تک رنگ در بخش های مختلف خانه

کاشی سرامیک تک رنگ با توجه به ساده و مینیمال بودن آن قابل استفاده در جای جای خانه است و از پذیرایی گرفته تا سرویس بهداشتی و حمام می توانید به کار ببرید. آشپزخانه که به قلب خانه نیز معروف است یکی از بهترین محیط های خانه برای استفاده از این کاشی هاست است. فضاهای بین کابینت ها، دیوار ها و کف آشپزخانه قسمت هایی هستند که می توانید در آن از کاشی های تک رنگ استفاده کنید.

در فضای پذیرایی نیز می توانید از این کاشی در رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و کرمی استفاده کنید و فضایی مینیمال داشته باشید. حمام و سرویس بهداشتی نیز جزو بخش هایی است که از کاشی و سرامیک تک رنگ در آنها استفاده زیادی می شود.

کاشی_سرامیک_تک_رنگ

مزایای تزئین حمام با کاشی های تک رنگ

کاشی های تک رنگ  حواس پرتی بصری را از بین می برد، از ایجاد حس شلوغی و بی نظمی جلوگیری می کند و این در کنار صدای آب و تماس آب با بدن حس آرامش ایجاد می کند. وقتی از کاشی های تک رنگ استفاده می کنیم پیرو اینکه حواس پرتی بصری ایجاد نمی کند فوق العاده در دادن وسعت به فضا کمک می کند و فضای بزرگ تر و دل بازتری از حد معمول نشان می دهد. از طرفی چون طرحی بر روی کاشی های تک رنگ نیست آلودگی بسیار راحت تر قابل مشاهده است و به سادگی تمیز می شود.

کاشی_تک_رنگ

 

رنگ های مختلف کاشی و سرامیک تک رنگ

زیبایی کاشی تک رنگ به همین سادگی و طیف های مختلف رنگی است و امروزه این کاشی در هر رنگی که فکرش را بکنید از سبزکله غازی گرفته تا پرتغالی و رنگ های خنثی تولید می شود و موجود است. اما نکته مهم در خرید کاشی سرامیک تک رنگ متناسب با فضای شماست و باید رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی محیط خود انتخاب کنید اما در این بخش چند رنگ جذاب از کاشی های سنتی تک رنگ را به شما معرفی می کنیم که اگر در دیزاین خود از این رنگ ها استفاده کنید نتیجه فوق العاده ای خواهید  گرفت.

کاشی_سرامیک_تک_رنگ

کاشی تک رنگ فیروزه ای

فیروزه ای که از پرطرفدار ترین رنگ های کاشی است و یکی از پایه های اصلی معماری سنتی کشور ما هم محسوب می شود، از رنگ های اصیل ایرانی است که به سراسر جهان صادر شده و در فرهنگ های غربی و شرقی استفاده می شود. این رنگ یکی از زیبا ترین رنگ های طیف آبی است که استفاده از این رنگ در کنار رنگ های کمی تیره باعث می شود فضایی فوق العاده زیبا داشته باشید. برای دیدن جزئیات دقیق کاشی فیروزه ای می توانید به صفحه مخصوص این کاشی بروید.

کاشی_و_سرامیک_تک_رنگ

کاشی تک رنگ کله غازی

کله غازی یکی از زیباترین و ترند ترین رنگ های معماری مدرن است که امروزه بسیار محبوب شده و در هر محیطی با هر نوع کاربری ای استفاده می شود. سبز کله غازی رنگی است که از رنگ پرهای یک نوع غاز الگو گرفته شده است و استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی باعث القای حس امنیت به فرد می شود و جذابیت خاصی به محیط می دهد.

کاشی_تک_رنگ

کاشی تک رنگ سبز

کاشی سبز یکی دیگر از انواع کاشی تک رنگ است که با توجه به خاصیت های درمانی ای که دارد استفاده آن در هر مکانی کاربرد دارد. همچنین استفاده از کاشی رنگی سبز در محیط های داخلی باعث ایجاد حس شادابی و صمیمیت در افراد می شود و استفاده از این متریال به شدت پیشنهاد می شود.

کاشی_تکرنگ

کاشی تک رنگ آبی

آبی که جزو سه رنگ پرطرفدار بین مردم جهان است و در صنعت های مختلفی استفاده می شود، در دکوراسیون نیز به شدت استفاده می شود و باعث زیبایی محیط می گردد. کاشی تک رنگ آبی با توجه به حس سردی که به فرد می دهد اگر در کنار دکوراسیون چوبی استفاده شود با تضاد حس گرمای چوب باعث می شود فرد احساس آرامش کند و محیط شما فوق العاده خواهد شد.

خرید_کاشی_تک_رنگ

کاشی تک رنگ طوسی

طوسی یا همان خاکستری از پرطرفدارترین رنگ هاست که جزو دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد و قابلیت ترکیب با هر رنگی را دارد. از کاشی  طوسی می توانید در کنار رنگ های شاد مانند فیروزه ای و نارنجی و سبز و .. و حتی رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای و کله غازی و سورمه ای و … استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید. رنگ طوسی بازتاب نور خوبی نیز دارد و برای استفاده در محیط هایی که نورگیر خوبی ندارند به شدت پیشنهاد می شود.

قیمت_کاشی_تک_رنگ

قیمت کاشی سرامیک تک رنگ آرچی لرن چرا پایین است؟

اگر در بازار چرخی زده باشید و قیمت کاشی های تک رنگ را استعلام گرفته باشید متوجه می شوید که قیمت این کاشی در بین شهرهای مختلف و فروشنده های مختلف تقریبا دو برابر قیمت های گروه آرچی لرن است و حتما این موضوع برای شما سوال شده است. پایین بودن قیمت کاشی تک رنگ در گروه ما دلایل زیادی دارد. یکی از مهم ترین دلایل آن این است که ما تولیدکننده هستیم و صفر تا صد تولید این کاشی توسط خود ما انجام می شود و شما با خرید از تولید کننده دست واسطه ها را از خریدتان کوتاه می کنید و کاشی سرامیک تک رنگ با قیمتی بسیار مناسب تر دریافت می کنید.

دلیل دیگر قیمت پایین، این است که تولیدات ما در شهر مشهد صورت می گیرد و اگر اطلاعاتی درباره شهر مشهد داشته باشید حتما می دانید که مشهد یکی از اصلی ترین شهر های ایران در تولید کاشی های سنتی است به همین دلیل متریال های سنتی قیمت پایینی در این شهر دارند.

اما دلیل اصلی پایین بودن قیمت کاشی های تک رنگ آرچی لرن این است که گروه ما با به کارگیری روش های نوین در تولیدات این کاشی ها توانسته است زحمت تولید را به حداقل برساند و هزینه ها را کم کند و علاوه بر آن محصولی با کیفیت بسیار بالا تولید کند و به صورت مستقیم به دست مشتریان برساند و مفهوم جمله از تولید به مصرف را عملی کند.

کاشی_تک_رنگ

خرید کاشی تک رنگ از محبوب ترین تولیدکننده ایران

گروه تولیدکننده کاشی های تک رنگ سنتی آرچی لرن یکی از محبوب ترین تولید کنندگان ایران است که بیش از 50 سال است که در این زمینه فعالیت می کند. قیمت کاشی سرامیک تک رنگ در این گروه بسیار پایین است و کیفیت محصولات بسیار بالاست و توسط متخصصان زبده تایید شده است. برای خرید کاشی تک رنگ آرچی لرن می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و یا از طریق دکمه مشاوره رایگان در واتس اپ با ما در تماس باشید و جزئیات سفارش خود را ارسال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =

مشاوره و خرید