راهنمای خرید کاشی آبی (انتخاب هوشمندانه دکوراسیون داخلی 1403)

5/5 - (3 امتیاز)

خرید و قیمت کاشی آبی رنگ

کاشی آبی یکی از رنگ های اصلی و پرطرفدار در کاشی هاست که موجب آرامش و رفع خستگی می شود و به فرد احساس امنیت را القا می کند. آبی، یک رنگ سرد که معمولا نماد صداقت و و فاداری است. این رنگ پرطرفدارترین رنگ در بین تمام مردان جهان محسوب می شود. رنگ آبی در تمامی صنعت های جهان استفاده و کاربرد زیادی دارد و صنعتی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم تولیدات کاشی است.

از این کاشی ها در گذشته استفاده زیادی در ساخت نماهای بناها می شد و امروزه نیز در نماهای خارجی و داخلی مدرن و سنتی استفاده بسیار زیادی می شود. اگر قصد خرید کاشی آبی را دارید این مقاله را به صورت کامل بخوانید تا اطلاعات کافی راجب خرید و قیمت کاشی آبی رنگ داشته باشید.

کاشی_آبی

کاشی آبی سنتی

آبی از گذشته های دور در هنر و معماری مورد توجه بوده است. قدمت کاشی در ایران به قبل از میلاد باز می گردد. این رنگ جذاب در ساخت و ساز و تزئین بناها کاربرد بسیاری داشته است. در قرن هشتم، چینی ها از آبی کبالت برای تزئین و رنگ آمیزی ظروف استفاده می کردند. استفاده از کاشی سنتی در نما در زمان اسلام به شدت اوج گرفت و رایج شد. در آن زمان مردم به دلیل اینکه رنگ آسمان آبی بود این رنگ را رنگی متبرک می دانستند و همیشه شاهان اسلامی ایران استفاده از این رنگ را به معماران توصیه می کردند. بناهای زیادی در ایران هستند که در آنها از کاشی آبی رنگ استفاده شده مانند مسجد شیخ لطف الله و حرم امام رضا و … .

کاشی_آبی_رنگ

قیمت کاشی آبی ساده

امروزه با توجه به رشد صنعت های مختلف مصالح ساختمانی، دست معماران برای تزئین بناها بسیار باز است و می توانند از متریال های مختلفی استفاده کنند. از محبوب ترین متریال های ساختمانی که امروزه در نماهای مدرن استفاده زیادی از آن می شود کاشی لعابی است. قیمت کاشی آبی رنگ بسیار مناسب است و از طرفی با جذابیت و گرمایی که دارد باعث زیبایی بسیار زیاد محیط می شود. کاشی لعاب دار در ایران با طیف های مختلفی از رنگ آبی مانند آبی لاجوردی (درباری) و فیروزه ای و … در شهر های بزرگی مانند مشهد و یزد و اصفهان تولید و وارد بازار می شود.

قیمت_کاشی_آبی_رنگ

خرید کاشی آبی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و تاثیر مستقیم در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد به همین دلیل اکثر افراد در انتخاب متریال برای استفاده در نمای آشپزخانه مشکل دارند و نمی دانند از چه متریالی استفاده کنند. در انتخاب متریال آشپزخانه باید بسیار دقت داشته باشید زیرا باید متریالی که در آشپزخانه استفاده می کنید در برابر ضربه، حرارت و گرما، آب و رطوبت مقاوم باشد. علاوه بر آن باید زیبایی بسیار زیادی داشته باشد و با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد. متریال پیشنهادی ما و اکثر همکاران و دیزاینر ها برای استفاده در آشپزخانه، کاشی رنگی است. این کاشی ها با زیبایی و مقاومت بسیار بالایی که دارند بهترین متریال برای آشپزخانه هستند.

خرید_کاشی_آبی

قیمت کاشی آبی استخری

کاشی آبی استخری یکی دیگر از محبوب ترین کاشی هاست که در کف و دیواره های استخر به کار می رود. کاشی استخری باید در برابر رطوبت و آب و یخ زدگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. طرح های مختلفی در استخر وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها کاشی مراکشی است که در طرح های هندسی و تکرار شونده تولید و روانه بازار می شوند. این کاشی ها به نسبت تم متفاوت و شیکی که دارند قیمت مناسبی نیز دارند.

کاشی_آبی_سنتی

قیمت کاشی آبی حمام

در حمام نیز باید حتما از متریالی استفاده شود که در برابر رطوبت بسیار مقاوم باشد. مصالحی که می توانید در حمام استفاده کنید سرامیک و کاشی آبی حمام هستند. سرامیک ها نسبت به کاشی مقاومت بالاتری دارند و با توجه به اینکه در زمان پرس شدن فشار بیشتری را تحمل می کنند در برابر ضربه نیر مقاوم تر هستند. اما کاشی ها نیز مزیت های خاص خود را دارند مانند قیمت مناسب و طرح ها و رنگ های بسیار جذاب. اگر قصد استفاده از کاشی در حمام را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از کاشی پرسلان است زیرا مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و ضربه دارد.

کاشی_آبی_حمام

قیمت و خرید کاشی آبی

در سفارش کاشی آبی باید بسیار دقت کنید که حتما متریالی با کیفیت و مقاوم را خریداری کنید که بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید و هم این کاشی را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. برای استعلام قیمت و خرید کاشی آبی رنگ از طریق گروه معماری سنتی آرچی لرن فقط کافیست با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا طرح و ابعاد مد نظر خود را به همین شماره در یکی از پیام رسان ها ارسال فرمایید.

 

ویکی پدیا: آبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاوره و خرید