راهنمای جامع قیمت و خرید کاشی فانتزی 1403

5/5 - (8 امتیاز)

کاشی فانتزی به چه کاشی ای گفته می شود؟

خرید کاشی فانتزی یکی جذاب ترین قسمت های انتخاب متریال یک پروژه است. این کاشی به طرح های زیبا و جذاب و نوع برش های خاصش معروف است. کاشی فانتزی در استفاده در مکان های مختلف محدودیت ندارد و در هر مکانی مانند منازل، رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها، مجموعه های تفریحی و … کاربرد دارد. از این کاشی در منازل در قسمت های دیوار، کف، محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام و بین کابینت ها استفاده می شود. و همانطور که از اسمش پیداست باید فضایی رویایی بسازد شبیه خیال پردازی!

رنگ و طرح کاشی فانتزی و انتخاب آنها در زمان خرید همیشه یکی از بزرگ ترین مسئله ها برای مشتریان بوده است. در این مقاله قصد داریم کمی اطلاعات شما عزیزان را در مورد کاشی و البته نوع فانتزی بالا ببریم تا اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت کاشی فانتزی را دارید بتوانید نوع کاشی خود انتخاب کنید. البته که در بخش آخر راه های ارتباطی یکی از بزرگ ترین فروشندگان و تولیدکنندگان این کاشی مدرن را نیز قرار داده ایم.

خرید_کاشی_فانتزی

انتخاب طرح و خرید کاشی فانتزی

خب حالا که با کاشی فانتزی کمی بیشتر آشنا شدیم بهتر است کمی هم به طرح کاشی فانتزی بپردازیم و بدانیم که در چه طرح هایی تولید می شود.

طرح کاشی فانتزی یکی از نامحدود ترین چیز ها در صنعت دکوراسیون است. این کاشی از نظر طرح و نقش بسیار گونه های مختلف و متفاوتی دارد مانند کاشی فانتزی با طرح های ابر و بادی، کاشی های مراکشی، اسپانیایی، کاشی های با طرح های مینیاتوری که بر روی آنها طرح یک عکس منظره و یا هر نمایی قرار گرفته و هزار و یک طرح دیگر.

قیمت_کاشی_فانتزی

این کاشی ها از نظر نوع برش نیز مدل های متفاوتی دارد که از خاص ترین طرح های آن می توان به پولکی و دایره ای و طرح های هندسی خاص مانند شش ضلعی و پنج ضلعی اشاره کرد. در زمان خرید کاشی فانتزی قطع به یقین با توجه به طرح ها و مدل های فراوانی که در این کاشی وجود دارد برای انتخاب طرح کمی سردرگم خواهید شد، به همین دلیل در این بخش قصد داریم با کمی توضیحات تخصص تر ولی به زبان ساده، کار شما را در انتخاب طرح کاشی فانتزی راحت کنیم. دقت داشته باشید هر چقدر کاشی برش های پیچیده تری داشته باشد قیمت کاشی فانتزی افزایش می یابد.

قیمت_کاشی_فانتزی

در مرحله اول خرید این متریال، به نوع کاربری محیط خود دقت کنید، اگر فضایی تقریبا نوستالژیک و سنتی دارید بهتر است از کاشی سنتی استفاده کنید و اگر به دنبال ساخت محیطی مدرن و مینیمال هستید کاشی مدرن بهترین انتخاب برای شماست. در مرحله بعدی باید به نسبت فضایی که دارید به جنس کاشی دقت کنید، مثلا اگر محیط شما در معرض رطوبت است متریالی مقاوم در برابر رطوبت خریداری کنید و یا اگر در معرض حرارت است متریالی مقاوم در بربر حرارت!

مرحله بعدی انتخاب رنگ است که باید به رنگ هایی که در دکوراسیون خود استفاده کردید دقت کنید. اگر دکوراسیون شما با طرح ها و رنگ های شاد مزین شده حتما کاشی خود را نیز به نسبت همان دکوراسیون خریداری کنید و اگر محیط مینیمال دارد از کاشی فانتزی با طرح های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

اگر محیط شما کوچک است و متراژ پایینی دارد به هیچ وجه از کاشی فانتزی با ابعاد کوچک استفاده نکنید زیرا باعث می شود محیط شما کوچکتر و شلوغ تر دیده شود. اگر نورگیر خوبی ندارید سعی کنید از کاشی فانتزی با رنگ های سفید و کرمی که بازتاب نور عالی ای دارند در نمای خود استفاده کنید.

طرح کاشی فانتزی همانطور که گفتیم به فضای شما بستگی دارد، مثلا از طرح های مراکشی و اسپانیایی در فضای پذیرایی می توانید به کار ببرید، از طرح های مترویی و پولکی در محیط آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی می توانید استفاده کنید و از طرح کاشی فانتزی مینیاتوری و یا همان نقاشی روی کاشی فانتزی می توانید در محیط های اتاق خواب خود به کار ببرید. بسیاری از عزیزان نیز هستند که با توجه به سلیقه شان عکس شان را روی کاشی سفارش می دهند و به جای تابلو در محیط منزل استفاده می کنند.

کاشی_فانتزی

انتخاب رنگ و خرید کاشی فانتزی

پس از انتخاب طرح کاشی فانتزی، نوبت به رنگ می رسد که باید به آن توجه ویژه ای کرد. رنگ کاشی، تاثیر مستقیمی در زیبایی محیط منزل شما خواهد داشت. رنگ نیز مانند طرح باید بسته به محیطی که دارید انتخاب شود. اگر فضای کوچکی دارید و نورگیرتان کم است رنگ هایی مانند پرتغالی که بازتاب نور فوق العاده ای دارند می تواند باعث روشن تر کردن فضایتان شود.

اگر فضای شما بزرگ است پیشنهاد می کنیم از کاشی های رنگ خنثی تیره نیز در نمای خود استفاده کنید البته در استفاده از آن ها بسیار دقت کنید تا باعث تاریک شدم فضا نگردد. در این بخش قصد معرفی سه رنگ بسیار زیبا در کاشی فانتزی و ترکیبات زیبای آن ها را داریم که اگر از این رنگ ها استفاده نمایید مطمئنا نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

قیمت_کاشی_فانتزی

خاکستری

کاشی فانتزی خاکستری قطعا یکی از محبوب ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی است. خاکستری یا همان طوسی به طیف رنگی بین سفید و مشکی گفته می شود. این رنگ همانند رنگ مشکی به تازگی وارد صنعت کاشی شده و در محیط های مدرن کاربرد دارد. رنگ خاکستری در کنار هر رنگی می تواند استفاده شود و باعث زیبایی و جذابیت محیط شود همچنین بازتاب نور خیلی خوبی نیز دارد. فیروزه ای یکی از رنگ های پیشنهادی برای استفاده در کنار خاکستری است که باعث شادابی و زیبایی محیط می شود.

لاجوردی

لاجوردی که یکی از طیف های آبی است و به آن آبی درباری نیز می گویند یکی از پایه های اصلی معماری سنتی در قدیم بوده است که امروزه در دکوراسیون های مدرن نیز استفاده می شود. ترکیب کاشی فانتزی لاجوردی با یک رنگ خنثی مثل سفید یا کرمی در دکوراسیون باعث می شود محیطی آرامش بخش و صمیمی داشته باشید و حس امنیت را به فرد القا کند.

نارنجی

نارنجی از رنگ های جذاب طیف گرم است. رنگ های گرم همانطور که می دانید باعث ایجاد شور و نشاط در فرد می شود و استفاده از آنها در دکوراسیون بسیار پیشنهاد می شود. کاشی فانتزی نارنجی در کنار رنگ آبی آسمانی و کمی سبز باعث ایجاد فضایی دوستانه در محیط شما می شود.

دقت داشته باشید که شاید بسیاری از طیف های رنگی از کاشی فانتزی در بین فروشندگان موجود نباشد. اگر به دنبال طرح و رنگ خاصی از این کاشی هستید پیشنهاد می کنیم به تولید کنندگان این مصالح مراجعه کنید تا هم بهای تمام شده و قیمت کاشی فانتزی برای شما پایین تر تمام شود و هم دقیقا همان موردی که میخواهید را تولیدکننده برای شما تولید کند. البته که باید متراژ مد نظر شما یک متراژ معقول و به صرفه برای تولید باشد.

فروش_کاشی_فانتزی

کاشی فانتزی در هر جای خانه

علاوه بر زیبایی ای که کاشی فانتزی دارد و طرح و نقش های فراوانی که دارد، ویژگی های دیگری را نیز داراست که این مصالح را بسیار کاربردی تر کرده. در این بخش از این مقاله قصد داریم به بررسی کاربردها و ویژِگی های مثبت و قیمت کاشی فانتری بپردازیم.

کاشی فانتزی بین کابینتی

بین کابینت یکی از فضاهایی است که همیشه در معرض آلودگی و کثیفی است و استفاده از هر متریالی در این محیط جواب گو نیست. کاشی فانتزی بین کابینتی باید در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم باشد و در صورت شست و شو صدمه ای به آن وارد نشود. همچنین به دلیل پخت و پز در آشپزخانه، کاشی فانتزی باید در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی داشته باشد. خوشبختانه کاشی های تولید شده توسط گروه ما همگی تست شده هستند و مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت و همچنین گرما و حرارت دارند و بهترین گزینه هستند.

کاشی_فانتزی_مدرن

قیمت کاشی فانتزی سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی از فضاهایی است که همیشه در معرض آب و رطوبت است و حتما باید از متریالی استفاده شود که بسیار در برابر این مورد مقاومت بالایی داشته باشد. برای سرویس بهداشتی، سرامیک گزینه مناسب تری نسبت به کاشی فانتزی سرویس بهداشتی است. از سرامیک می توانید در کف و از کاشی می توانید در دیوار های سرویس بهداشتی خود استفاده نمایید. در حمام هم دقیقا همین گزینه صدق می کند و بهتر است از کاشی در دیوار ها و از سرامیک در کف استفاده شود. قیمت کاشی فانتزی برشی کمی از نوع سرامیکی آن پایین تر است.

کاشی_مدرن_فانتزی

استعلام خرید و قیمت کاشی فانتزی

تا به این مرحله اگر این مطلب را به صورت کامل خوانده باشید اطلاعات خوبی برای خرید و راه های استعلام قیمت کاشی فانتزی دارید و آماده خرید هستید. اما مهمترین مسئله در خرید این است که ما کاشی مرغوب را از چه کسی بخریم که هم از نظر کیفیت خیالمان راحت باشد و هم قیمتی پایین تر از قیمت سایر فروشندگان داشته باشد.

گروه کارخانجات آرچی لرن یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع کاشی به خصوص کاشی فانتزی است که با بیش از 50 سال سابقه یکی از با اصالت ترین ها در این صنعت است. محصولات تولید شده در این گروه همگی توسط متخصصان بسیار ماهر و زبده تایید شده اند و همچنین به دلیل استفاده از روش های نوین در تولید کاشی، قیمت محصولات این گروه بسیار پایین تر از سایر فروشندگان و تولیدکنندگان است.

برای ثبت سفارش و خرید کاشی فانتزی از این گروه می توانید با مهندس جعفر کریمی کارشناس فروش این مجموعه با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و جزئیات سفارش خود را مطرح کنید. همچنین اگر طرحی را مد نظر دارید می توانید در یکی از پیام رسان ها برای ایشان ارسال کنید. قیمت کاشی فانتزی با توجه به طرح و رنگ و متراژی که دارید پس از ارتباط به شما اعلام خواهد شد.

 

منابع:

The 12 Different Types of Tiles, Explained by Experts

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مشاوره و خرید