خرید کاشی لاجوردی (قیمت کاشی لاجوردی قدیمی 1403)

5/5 - (2 امتیاز)

کاشی لاجوردی یکی از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی میان مردم است. به کار بردن این کاشی در نماها باعث زیبایی بسیار زیاد و جذابیت محیط می شود. لاجوردی یکی از جذاب ترین رنگ های طیف آبی است که به آبی درباری نیز می گویند و یکی از اصیل ترین رنگ های ایرانی است که در صنعت های مختلفی مانند مد و پوشاک و مبلمان و معماری و دکوراسیون استفاده شدیدی دارد.

خرید کاشی لاجوردی برای نمای داخلی و کلا استفاده از رنگ لاجوردی در دکوراسیون باعث می شود در مغز افراد هورمون دوپامین و سروتونین ترشح شود، که علاوه بر ایجاد احساس شادی و نشاط، باعث تقویت خلق و خو و اشتها و تنظیم خواب و تقویت حافظه در فرد می شود و از نظر روانشناسی استفاده از این رنگ بسیار پیشنهاد می شود. در این مقاله قصد داریم ویژگی های این کاشی رنگی و همچنین نکات مهمی که باید در خرید کاشی لاجوردی به آن دقت کنید را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

کاشی-لاجوردی

طرح های کاشی لاجوردی

خرید کاشی لاجوردی را هم برای حوضه سنتی و هم در حوضه مدرن انجام می دهند. و در طرح های مختلفی تولید می شود. کاشی لاجوردی در طرح های سنتی مانند کتیبه های خط و گره های اسلیمی و گل و مرغ و طرح های مراکشی و … به فروش می رسد و همچنین در کاشی مدرن با طرح های مترویی و پولکی و سه بعدی و شش ضلعی و … تولید می شود و قابل استفاده است. در استفاده از لاجوردی در نمای خود باید بسیار دقت کنید زیرا رنگ لاجوردی کمی تیره است و می تواند بر خلاف زیبایی باعث تیرگی و تاریکی فضای شما شود.

سعی کنید از کاشی لاجوردی در نمای خود در کنار یک رنگ خنثی روشن مانند سفید و یا طوسی استفاده کنید و سعی کنید در جاهای خاص و درست از این رنگ استفاده کنید. اگر در استفاده این رنگ در دکوراسیون خود دقت داشته باشید و در جاهای درستی از آن استفاده کنید نتیجه کار شما نمایی بی نهایت زیبا و جذاب خواهد بود. انتخاب طرح متناسب با دکوراسیون یکی از مهمترین نکاتی است که باید در خرید کاشی لاجوردی به آن دقت کنید.

خرید_کاشی_لاجوردی

کاشی لاجوردی قدیمی رنگ اصیل سنتی

لاجوردی از قدیمی ترین رنگ های کاشی رنگی است و در تاریخ ایران قدمتی بیش از 2000 ساله دارد و از رنگ های اصیل ایرانی است که وارد صنعت کاشی جهان شده است و نام این رنگ به زبان انگلیسی Persian Blue یا همان آبی ایرانی است. از زمان های قدیم این رنگ در بین مردم ایران آبی درباری نام داشته است.

و علت اصلی آن این است که در زمان هخامنشیان معماران برای ایجاد احساس امنیت و عظمت از این رنگ در نمای بناهای حکومتی بسیار استفاده می کردند و این فرهنگ تا به الآن نیز ادامه داشته و همچنان هم در نماها استفاده زیادی می شود. کاشی سنتی لاجوردی یکی از زیباترین کاشی هایی است که در ایران تولید می شود و نمونه های بارز آن را در مساجد و مراکز دینی و تاریخی مانند مسجد شیخ لطف الله و حرم اما رضا(ع) و مسجد گوهرشاد می توانید مشاهده کنید.

قیمت-کاشی-لاجوردی

کاربرد های خرید کاشی لاجوردی

کاشی های لاجوردی علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که دارد ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در طی چند سال اخیر باعث افزایش خرید کاشی لاجوردی در بین مردم ما شده است. نکته های مهمی درمورد این کاشی هست که قصد داریم برای شما شرح دهیم. در محیط هایی مانند بین کابینت ها که در معرض حرارت اجاق گاز هستند و یا به دلیل پخت و پز دائما چرب و کثیف می شوند و نیاز به تمیزکاری دارند حتما باید در خرید کاشی لاجوردی به این دقت کنید.

که کاشی ای را خریداری کنید که اولا در برابر حرارت و گرما، سپس در برابر آب و رطوبت مقاومت مناسبی داشته باشند. و باید سطح کاشی لعاب دار در برابر مواد شوینده اسیدی مقاومت داشته باشد و به مرور زمان خراب نشود. کاشی های لاجوردی قدیمی تولید شده توسط گروه ما توسط متخصصان زبده از نظر کیفیتی تایید شده هستند و در برابر مواردی که گفته شد مقاومت بسیار بالایی دارند. اگر قصد استفاده خرید کاشی لاجوردی و استفاده از آن در محیط های کف را دارید شاید پیشنهاد اکثر معماران این باشد که از سرامیک استفاده کنید زیرا سرامیک مقاومت بسیار بیشتری در برابر ضربه و فشار دارد و در اثر رفت و آمد روی آن نخواهد شکست.

اما بر حسب تجربه اگر بخواهیم بگوییم از کاشی لاجوردی هم می توانید در کف استفاده کنید اما باید از این کاشی در ابعاد کوچکتر استفاده کنید، هرچه کاشی ابعاد کوچکتری داشته باشد مقاومت آن در برابر فشار بالاتر می رود، پس از کاشی های لاجوردی نیز در کف در شرایط مناسب می توان استفاده کرد اما به صورت کلی سرامیک لاجوردی انتخاب مناسب تری برای کف است. در محیط های سرویس بهداشتی، حمام و حوض و استخر هم همانطور که حدس می زنید کاشی لاجوردی باید مقاومت مناسبی در برابر آب داشته باشد و نباید در صورت برخورد آب با آن صدمه ای به بدنه آن وارد شود.

خرید_کاشی_لاجوردی

نکات مهم در استعلام قیمت کاشی لاجوردی قدیمی و خرید آن

اگر قصد خرید کاشی لاجوردی قدیمی را دارید حتما بزرگترین مشکل و مسئله برای شما این است که از کجا بفهمیم قیمتی که فروشنده به ما اعلام می کند به عرف است یا خیر و یا اصلا از کجا قیمت کاشی لاجوردی را استعلام بگیریم و آن را خریداری کنیم که از آن مطمئن باشیم. در این بخش که بخش پایانی مقاله نیز هست قصد داریم نکات مهمی که در خرید کاشی لاجوردی حائز اهمیت است را بگوییم و در آخر یکی از فروشندگان این محصول را به شما معرفی کنیم.

موارد زیادی وجود دارد که در قیمت کاشی لاجوردی تاثیر زیادی دارد و به انتخاب شما بستگی دارد. برای مثال ابعاد کاشی در قیمت آن تاثیر زیادی دارد و هرچه کاشی ابعاد کوچکتری داشته باشد زحمت بیشتری در زمان تولید می برد و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. طرح کاشی لاجوردی نیز بسیار در قیمت آن تاثیرگذار است برای مثال کاشی پولکی که برش آن نوع خاصی دارد قیمت بالاتری نسبت به کاشی مربعی دارد و قیمت آن نیز طبیعتا بالاتر است.

پیشنهاد می کنیم جزئیات سفارش خود را از طریق مشاوره رایگان در واتس اپ برای متخصصان ما ارسال کنید تا سفارش شما را بررسی کنند و قیمت کاشی لاجوردی را به شما اعلام کنند. گروه ما با بیش از 50 سال سابقه در حوضه تولیدات انواع کاشی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی های لاجوردی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را با قیمتی بسیار معقول و مناسب به مشتریان ارائه می دهد. برای خرید کاشی لاجوردی از گروه آرچی لرن می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل نمایید و یا جزئیات سفارش خود را در یکی از پیام رسان ها برای ما ارسال نمایید.

 

منابع:

ویکی پدیا: لاجوردی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =

مشاوره و خرید