مرکز فروش کاشی سنتی در تهران 1402 (فروش کاشی سنتی تهران)

5/5 - (6 امتیاز)

مرکز فروش کاشی سنتی در تهران

آرچی لرن به عنوان مرکز فروش کاشی سنتی در تهران با تولید انواع کاشی سنتی در صدها طرح و نقش مختلف نیاز معماران و طراحان را کاملا آنلاین تامین کرده است. تهران یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انواع کاشی و سرامیک در ایران است. در این راستا برای خرید کاشی سنتی در تهران فقط کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. از مشاوره در انتخاب طرح مناسب تا اجرای نهایی پاسخگوی سوالات شما هستند.

فروش_کاشی_سنتی_تهران

تاریخچه کاشی سنتی در تهران

قرن هاست در ایران کاشی سنتی برای زیباسازی بناهای فاخر مورد استفاده قرار می گیرد. حدود هزار سال قبل، ثبات و آرامش دوران سلجوقیان باعث شکوفایی هنر و معماری در ایران شد. این دوران را می توان آغار استفاده گسترده از کاشی تزئینی دانست.

در شهرهای مختلف ایران تولید کاشی آغاز شد و آثاری چون مسجد جامع قزوین و اصفهان خلق گشت. 237 سال قبل با به قدرت رسیدن آقا محمد خان قاجار پایتخت از شیراز به تهران منتقل شد. نتیجتا کاشی سنتی در تهران قاجاری به وفور در کاخ ها و عمارت ها و مساجد مورد استفاده قرار گرفت.

کاشی_سنتی_در_تهران

آرچی لرن و فروش کاشی سنتی تهران

با توجه به اینکه در سال های اخیر سبک های مختلف کاشی و سرامیک در بناها با معماری ایرانی و مراکشی و مدرن جای خود را باز کرده است. و نیاز به مرکز فروش کاشی سنتی در تهران بسیار احساس می شود. آرچی لرن ابتکار عمل را در دست گرفته و خدمات آنلاین خود را گسترش داده است.

تنوع طرح کاشی سنتی در تهران

نمونه هایی که در وبسایت موجود است فقط بخش کوچکی از محصولات ما را در برمی گیرد. تولید محصولات ما طبق سفارش و کاملا با سلیقه مشتری می باشد. اعم از طرح، رنگ بندی و ابعاد کاشی.

سرعت تولید و فروش کاشی سنتی تهران

سوالی که برای مشتریان پیش می آید این است که چه مدت زمانی برای تولید سفارش نیاز است. این زمان بستگی زیادی به طرح و متراژ مورد نظر دارد. بعضی از طرح های پر فروش به صورت دپو موجود می باشد و به محض ثبت سفارش قابل ارسال است. اما بخش عمده ای از جذابیت محصولات ما این است که به دلخواه و سلیقه مخاطبمان تولید را انجام می دهیم. که حتما به چند روزی زمان برای تولید نیاز داریم که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

مرکز_فروش_کاشی_سنتی_در_تهران

چگونگی خرید کاشی سنتی در تهران

همانطور که قبلا گفته شده آرچی لرن بزرگترین مرکز فروش کاشی سنتی در تهران به صورت آنلاین است.

انتخاب طرح

پس از انتخاب طرح کاشی مورد نظر از داخل وبسایت آرچی لرن و یا هر پلتفرم دیگری، که پیشنهاد می کنیم حتما به پینترست سر بزنید. تعداد بسیار زیادی طرح و نقش خواهید یافت که ممکنه یک بار هم ایران تولید نشده باشد. کافیست تصویر را برایمان ارسال کنید حتی اگر تغییری در طرح و رنگ بندی نیاز داشتید انجام و تولید می شود.

انتخاب ابعاد

برای خرید کاشی سنتی در تهران نگران ابعاد کاشی و سرامیک نباشید. برای ما محدودیت ابعاد وجود ندارد، از 5*5 سانتی متر قابل تولید است به بالا که در حال حاضر ابعاد پر فروش کاشی 20*20 و 60*30 برای دیوارهاست و سرامیک 30*30 برای کف. که شما می توانیم بر حسب طرح و فضای مورد نظرتان ابعاد را انتخاب کنید.

فروش_کاشی_سنتی_مشهد

مشاوره رایگان واحد فروش کاشی سنتی تهران

تجربه چند دهه تولید و فروش کاشی سنتی نشان داده است که بسیاری از معماران و طراحان عزیز آشنایی کمی با پتانسیل های کاشی های ایرانی و مراکشی دارند. و بعد از مشاوره با همکاران ما و دیدن نمونه های تولیدی و اجرایی بیشتر مشتاق به استفاده از این کاشی ها در طراحی های خود می شوند.

و در موارد بسیاری با هزینه های کم موفق به خلق فضایی شده اند که بیشتر شبیه لوکیشن عکاسی شده تا یک فضایی معمولی پس حتما از تجربه کارشناسان ما استفاده کنید. کافیست با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید.

ارسال و فروش کاشی سنتی تهران به سراسر ایران

یکی از دغدغه های اصلی خریداران کاشی سنتی در تهران مسئله حمل و نقل و ارسال کاشی هاست. در تمامی اصناف ساختمانی تحویل بار درب کارخانه می باشد و این امر کاملا منطقی است. اما آرچی لرن برای راحتی مشتریان عزیز به نمایندگی از ایشان، با باربری های مختلف برای ارسال حتی چند متر کاشی تا چندین تریلی قرارداد دارد. و این امر بدون نیاز به گرفتن وقت از مشتری انجام می شود.

کاشی_سنتی_تهران

سخن آخر واحد فروش کاشی سنتی در تهران

آرچی لرن به عنوان بزرگترین مرکز فروش کاشی سنتی در تهران و شهرستان ها به صورت آنلاین فضایی ایجاد کرده، که شما می توانید به راحتی طرح را انتخاب و در هر جای ایران با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت کاشی را دریافت کنید. افتخار ما سالها فروش کاشی سنتی تهران و شهرستانهاست و تلاش هر روزمان این است که همچنان قدرتمند و خلاق در خدمت هموطنان عزیزمان باشیم و شعار همیشگی مان را محقق کنیم که:

“با ما در باغی از هنر و معماری نفس بکشید”

 

منابع:

ویکی پدیا : تهران

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

مشاوره و خرید