بزرگ ترین تولیدکننده کاشی اسپانیایی در ایران!

5/5 - (2 امتیاز)

تولیدات کاشی اسپانیایی یکی از معروف ترین و مهم ترین صنعت ها در کشور اسپانیا محسوب می شود. طرح های زیبا و رنگ های خاص و بسیار گرم کاشی های اسپانیایی یا کاشی اسپانیش باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند و امروزه در کشور های مختلفی از این متریال زیبا برای دکوراسیون های داخلی و خارجی استفاده می شود.

کاشی طرح اسپانیایی در قسمت های مختلفی مانند دیواره ها و کف قابل استفاده است که با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد مانند مقاومت در برابر ضربه و فشار و … باعث کاربردی تر شدن این متریال شده است. از نظر کاربران و مشتریان عزیز تنها ایرادی که کاشی طرح اسپانیایی دارد قیمت بالای آن است که باعث شده در هر محیطی نتوان از این کاشی استفاده کرد که اگر این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید و نکات کلیدی در خرید کاشی اسپانیایی آن را یاد بگیرید مطمئن باشید این کاشی را با مناسب ترین قیمت ممکن و بالاترین سطح کیفیت می خرید.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بررسی کاشی طرح اسپانیایی، مزایا و معایب آن، طرح ها و رنگ های آن بپردازیم و در آخر نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این متریال در ایران را به شما معرفی میکنیم تا به راحتی بتوانید خرید کاشی اسپانیایی را انجام دهید.

کاشی_اسپانیایی

نگاهی به تاریخچه کشور اسپانیا

پیش از هر چیز بهتر است اول نگاهی کوتاه به خود کشور اسپانیا و تاریخچه بسیار جذابش بیندازیم. اسپانیا از کلمه اسپان که به معنی سرزمین مخفی و دور است نام گذاری شده که به نظر برخی متخصصان این نام گذاری به دلیل جدا بودن این کشور از سایر کشور های اروپایی است. این کشور بسیار زیبا بیش از 30 هزار سال قدمت دارد. این کشور یکی از پرتنش ترین کشور های اروپایی نامیده می شود و تاریخچه ای بسیار طویل را داراست.

اسپانیا در زمان های قبل از میلاد مسیح در تصرف رومی ها بود و در آن زمان بناهای بسیار زیادی به سبک معماری رومی در این کشور ساخته شد که یکی از آنها تئاتر رومی واقع در شهر مالاگاست که امروزه توریست های بسیاری را به این شهر کشانده است. با گذشت زمان و عوض شدن و به روز شدن این کشور فرهنگ های این کشور نیز به روز شد و کم کم رو به مدرن تر شدن رفت که معماری نیز یکی از هنرهای فرهنگی این کشور بود که به کل عوض شد.

خرید_کاشی_اسپانیایی

تاریخچه کاشی اسپانیایی

تاریخچه کاشی طرح اسپانیایی احتمالا به بیش از هزار سال پیش برمی گردد اما نه به این صورت که امروزه مشاهده می کنید. کاشی های تولید شده توسط کشور اسپانیا تا پیش از 160 سال قبل با طرح های دیگری تولید می شدند. همانطور که می دانید کشور مراکش یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشور ها در صنعت معماری و به خصوص کاشی کاری است.

کاشی های مراکشی شهرتی بسیار در بین معماران سراسر دنیا دارند و بسیار محبوب هستند. حدود 160 سال پیش کشور اسپانیا و مراکش که هم مرز هستند بر سر مرزهایشان وارد جنگ می شوند و مراکش بازنده این جنگ می شود و زیر سلطه کشور اسپانیا در می آید. پس از آن بسیاری از محصولات یونیک کشور مراکش به نام اسپانیا وارد اروپا می شوند که کاشی مراکشی یکی از آنهاست که امروزه در بسیاری از کشور های اروپایی این کاشی ها را با نام کاشی اسپانیایی می شناسند.

پس با این وجود کاشی های اسپانیایی با کاشی های مراکشی تفاوت خاصی از نظر طرح ندارند و تقریبا شبیه به هم هستند اما تفاوت آنها در رنگ بسیار است و در هر کشور با توجه به فرهنگ و روحیه مردم آن کشور رنگ آمیزی می شود و در نماها استفاده می شود.

قیمت_کاشی_اسپانیایی

مزایا و معایب کاشی طرح اسپانیایی

کاشی اسپانیایی همانند سایر مصالح ساختمانی مزایا و معایبی دارد که باعث می شود در محیط هایی کاربردی و در محیط هایی غیر قابل استفاده شود. زیبایی در طرح و نقش و همچنین رنگ بزرگ ترین مزیت کاشی طرح اسپانیایی است که باعث محبوبیت آن شده است. از دیگر مزایای کاشی اسپانیش مقاومت بالای آن دربرابر فشار و ضربه است که همین علت باعث شده است بتوانید از آن در قسمت های کف نیز استفاده کنید.

مقاومت بالای بدنه کاشی اسپانیایی در برابر آب و رطوبت نیز دیگر علت کاربردی بودن این متریال است که در محیط هایی که در معرض رطوبت هستند نیز این کاشی قابل استفاده است. اما علاوه بر مزایایی بسیاری که این کاشی داراست قطع به یقین معایبی نیز دارد، برای مثال قیمت بالای آن است که باعث می شود هر کسی از این کاشی نتواند در نمای داخلی یا خارجی خود استفاده کند. دیگر عیب این متریال نصب سخت آن است و حتما باید توسط متخصصان و نصاب های ماهر نصب شود و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت نصب آن نیز می شود.

کاشی_طرح_اسپانیایی

نکات مهم در خرید کاشی اسپانیایی

برای خرید کاشی طرح اسپانیایی با قیمت مناسب به دو نکته کلیدی حتما توجه کنید:

اولین نکته اینکه حتما به دنبال تولیدکنندگان این کاشی ها باشید و از فروشنده ها خرید نکنید، با خرید کاشی اسپانیایی از تولیدکننده شما دست واسطه ها را از خریدتان کوتاه می کنید و مبلغ واقعی این متریال را پرداخت می کنید و به معنای واقعی شعار از تولید به مصرف را عملی می کنید. دومین نکته اینکه سعی کنید از تولیدکنندگانی در شهر های مشهد و یا یزد خرید کاشی اسپانیایی را انجام دهید زیرا در این دو شهر به دلیل وجود منابع بسیار زیاد قیمت مصالح به شدت نسبت به سایر شهر ها پایین تر است.

اگر همین دو نکته کلیدی را در خرید خود در نظر بگیرید مطمئنا کاشی طرح اسپانیایی با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی بسیار بالا می خرید و از خرید خود راضی خواهید بود. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این متریال داشته باشید می توانید مقاله جامع ما با موضوع راهنمای خرید کاشی اسپانیایی که در رسانه ویرگول منتشر کردیم را نیز مطالعه نمایید.

لیست قیمت کاشی اسپانیایی

قیمت کاشی اسپانیایی طرح تکرار مترمربعی 780/000 تومان تا 980/000 تومان

قیمت کاشی اسپانیایی طرح غیر تکرار مترمربعی 1/250/000 نا 1/500/000 تومان

قیمت سرامیک طرح اسپانیایی کف مترمربعی 780/000 تومان تا 980/000 تومان

طرح_کاشی_اسپانیایی

کاشی اسپانیایی با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید کاشی اسپانیایی با قیمت مناسب و سطح کیفیت بالا هستید مطمئنا به بهترین صفحه هدایت شده اید. گروه ما گروه معماری سنتی آرچی لرن یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین تولیدکنندگان کاشی طرح اسپانیایی در شهر مشهد است که این متریال های خاص و زیبا را با بالاترین سطح کیفیت و بالاترین تنوع طرح و رنگ تولید می کند.

گروه ما با به کارگیری روش های نوین در تولید این کاشی ها توانسته قیمت کاشی طرح اسپانیایی را بسیار پایین تر بکشد و این متریال را برای استفاده در هر محیطی موجود کند. برای خرید یا استعلام قیمت کاشی اسپانیایی از گروه آرچی لرن می توانید با شماره تلفن 09153069688 تماس حاصل فرمایید و یا جزئیات سفارش و سوال های خود را در یکی از پیام رسان ها به همین شماره ارسال نمایید.

“با ما در باغی از معماری نفس بکشید”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

مشاوره و خرید